2012年12月13日 星期四

東歐六國文化之旅2012-10-21第六天Part 4(陰天大霧)

到底我個yahoo blog發生左咩事????重係post唔到blog既?????我將我個旅遊blog重新成篇再打過都係出唔到既????到底係咪淨係我一個人既問題呀?????我呢個blog係咪要摺埋喇??????????????????????????????????????????????????我好傷心呀????唔通yahoo要我靜靜咁消失?????????????????????????????????



好野~~星期四喇又~~~~咁即係我聽日又可以痴線喇~~~好緊張呀~~~聽晚諗住去剪剪個頭既雜草….唔知會剪成點呢?????講到最後可能又只係修修個尾~~~哈哈~~唔知我鼓唔鼓得起勇氣去剪呢?????明晚自有分曉~~呢個星期五六日好似懶多節目咁~~~搞到人地好期待添~~~令人期待既係….下個禮拜四開始~~~澳門會一連六日放聖誕節假期~~~~都咪話唔期待~~~~



2012-10-21
Day 6—-Part 4(奧地利薩爾斯堡Salzburg->捷克古姆洛夫Krumlov)
好喇好喇~~晨早流流行左咁多路又凍~~終於放飯喇~~






華~好野~~唔使飲公仔麵味既湯喇~~~不過呢個係咩湯呢???其實幾好飲喎~~~有d蒜味~有d脆麵包粒咁樣~唔錯喎~~不過要排除有d咸呀~~~~~



今日午餐係食腸呀~~~挺有新鮮感呢~~~~都幾好味喎~配上芥末~我食哂全部~~




甜品係蘋果批呢~~不過我覺得麻麻地~蘋果批都係法國的比較好吃~~~




食飽飯出餐廳行下…..有紅葉呢~~好靚~~~



 
 

又坐左一陣車…..我地就由奧地利既薩爾斯堡(Salzburg)坐車去到捷克(Czech)既布傑約維策(Budejovice)~原來捷克有另外一間啤酒廠都係叫Budweiser架!!好似仲同緊美國哥間打緊官司…..




其中的一個廣場~可惜天陰陰的~但我好鐘意佢既繽紛顏色屋仔~~








雙尾獅子既圖案代表捷克~







wakakakkaak~
記唔記得七公子上年都有開聖誕party呢~
有一個環節係百元福袋~
就係只可用100蚊黎買禮物黎交換~~
呢個定價除左我地唔想咁貴之外~
其實呢個定價買到既野都好好笑~
舊年竟然有公子買左支噴係玻璃既假雪!!!
抽中左既三公子話今年一定攞番出黎!!!
衍生出今年除左交換”福袋”外….
加多個”哭袋”~~~~
"哭袋"就係係自己屋企搵d自己唔用既野…
如果又覺得人地有用既話就攞出黎…
砌一個”哭袋”出黎交換~~
已經聽到有人話要整件好醜既衫~~~一支假雪…..
仲有人話送個全新既”2012”年月曆出黎…
你地真係玩野喇~~
笑屎我喇~~~
我都搵搵下搵到成六…七樣~~~
好緊張呀~~~



今年公司派左出年放假mark假哥張紙喇~~~
好緊張呀~~又要mark假喇~~
搞到人地好想去旅行添~~~



yahoo blog又係咁喇…
佢又唔俾我係草稿度post blog出黎..
只有我一個人睇到…
呢篇係我重新全篇打過架!!!
我仲打左有好幾篇草稿係度呀!!!
我唔想又重打呀!!!!
我呢度係咪要摺埋喇?????????
如果重打都唔得我唔打喇!!!!!!

沒有留言:

張貼留言