2012年12月17日 星期一

東歐六國文化之旅2012-10-21第六天Part 5(陰天大霧)

今個禮拜發生既好事好似好多咁喎~~~令人好開心呢~~~~~~hehehe~首先就係剪左我四五年無剪既短髮先啦~~~第二件事就係知道Mr.倒數會黎澳門啦~~~第三件事就係12月20號陳奕迅係澳門既演唱會本身澳門居民有折都幾抵睇…不過個距離超遠加無位劃…..所以我無去買到飛~~點知我舅父舅母幫我攞到VIP區既飛~~~~(即係好似上次sammi咁近~~)好開心呀~~~~~~~~~~~~~星期六:試左間新既cafe~係大堂炸雞隔離….唔知呢我覺得有d貴~…->學ukulele->試左係西環叫一間叫田淵既日式爐端燒~~好好味喎~~~我會再去食~…->食完好早搵左套戲睇…就係…我無諗過會去戲院睇既:我老婆唔夠秤2之我老公唔生性…..一早認定呢套戲胡胡鬧鬧~無好野….點知…又真係幾好笑喎~~~~~~~有笑位….仲有喊位~~當sa叫伊健攬緊d既時候….已經聽到開紙巾套既聲此起彼落….其實我想講….我都有好多眼淚係隻眼度滾下滾下…不過心諗:我係型人黎架嘛…點可以睇”我老公唔生性”喊架~~~~~~~~於是死忍….齋索鼻~~~~重點係:呢套戲有Mr.客串架~~~布志綸好搞笑~~~…….星期日:又去左園子咖啡->同媽去銀河睇哈比人….都ok好睇…但係開頭時我差d訓著~…->係銀河既名家韓國餐食埋飯~~~開心的週末~~~~~



2012-10-21
Day 6—-Part 5(奧地利薩爾斯堡Salzburg->捷克古姆洛夫Krumlov)

廣場中的噴水池~






毛寶成日都好細心咁影到我地無留意既野~噴水池前的父女好溫馨呢~仲有個餵鴿既小妹妹都好得意~~~~





再坐車離開呢個小城鎮….前往捷克另外一個小城古姆洛夫(Krumlov)….呢度被喻為歐洲最美小城~






睇地圖就應該唔係好大喇~





都有d特色小商鋪~







週末我仲買左一樣令我好開心既野呀~~~~~
就係~~~~~~~
你地知我幾鐘意哈利波特啦~~~
我等左十年….一隻正版DVD都無買過…
我等既就係…..
佢出一套過有哂咁多集既set裝!!!!!!!
我終於等到喇~~~~~~~~~~~~~~~~
佢完左套戲咁耐~~~
終於出喇~~~~~~~
1-8集都係1100mop咋~~~
重點係:我係刷卡買的~
如果有世界末日~~~
我就唔使還卡數喇~~~我係咪好叻呢~~~~



睇番我中長髮型~~~
等大家慢慢習慣下呀下~~~



番多兩日工就放六日聖誕假喇~~~
加油~~~~

沒有留言:

張貼留言