2012年12月21日 星期五

東歐六國文化之旅2012-10-22第七天Part 1(陰天後有太陽)

hello大家~我地又見面喇~~~~就黎過左12月21日喇~~即係話~~~我地好安全啦~~~~~今日係冬至~冬大過年呀~~~夜晚同屋企人去陶陶居食左冬至飯~~好開心~~~~食左超大隻的賴尿蝦~花竹蝦~奄仔蟹~花螺~片皮鴨~金錢蟹盒~~~~好好味呀~~~~好豐富~~最緊要一家人齊齊整整食餐飯~感恩~係度祝大家都過一個團圓冬至~



2012-10-22
Day 7—-Part 1(捷克古姆洛夫Krumlov->奧地利維也納Vienna)

日日都超早訓~呢日都算早落去食早餐啦….點知一落到去…原來d早餐要搶架囉!!!!!煎蛋簡直係要睇時機先有…..好彩我搶野既功力仲未退步~(講明!!兩人份黎架~~)






好喇~食飽又出發喇~~~呢日天氣陰陰…不過無噚日咁凍~~~又搭唔知幾多個鐘頭車…去到中途站發現左呢隻朱古力~~~wasabi味喎~過癮喎~~~~~~真有少少攻鼻架喎~即買黎做手信~




仲買左呢支香檳仔添~30幾蚊~諗住下午用~




朝早都無行程…就係坐車…..去到奧地利維也納(Vienna)已經係放飯時間喇~




一大碟沙律~老闆仲問我地添唔添d~




呢日係食特色餐:奧地利豬扒……………………..簡單黎講….即係我地茶餐廳既吉列豬扒…..有所不同既係………………………我地茶餐廳哥d好味過佢!!!!!


老闆都係不停咁問人加唔加多塊扒…個個都擰頭!!!!!!!



呢個係老闆推介奧地利最好飲既蘋果梳打…..係….出奇地難飲……………….





甜品係之前話係奧地利好出名哥舊Sacher Wurfel朱古力蛋糕…咦…幾不錯吃喎估唔到~




呢餐特色餐真係無福消受…………..塊野又乾又鞋……令我諗起係瑞士食哥舊…..我覺得瑞士哥舊好食d添…..




雖然餐野唔太好食….但老闆是挺熱情的…仲同我地揮手道別~




好喇~正式開始維也納既行程…去到英雄廣場




點知佢有咩軍事表演….擺滿哂d軍事用既坦克呀直昇機呀….成個廣場都係……….搞到拍不到好照片;[




我都都係行埋一二邊影咋…佢超多帳篷呀….之類之類既野遮住鏡頭….咦~有藍天喎~







係環城大道附近經過佢既國會大樓~(車經過)






hehe~
前日收左份聖誕禮物~
係iPad mini呢~~~好開心呀~~~~
好鐘意~~好輕好方便好靚仔~
多謝你寶貝*3*~~~~~~~~~
玩到唔捨得脫手~~~~~~~~
今日去幫佢裝身……咁就用左500幾~
12月就係有藉口令自己使錢~
跟住唔小心行過colourmix見到我的心機面膜…
70蚊….兩盒!!!!!!!
唔小心又敗左………..
毛寶:你唔係0係韓國買左好多面膜呢…點用得哂?
我:韓國買哥d蝸牛面膜30幾蚊一塊架…有喜慶事先可以用!!!依家呢d 3個幾一塊咋….粗用係咁架喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
行過屈臣氏…..見到卸妝油特價…唔係唔買下嘛~
咁無世界末日…又係時候要保養下啦…唔係點到老呀….


既然世界不末日….
咁我地一齊有一個New Begining啦~
好開心呀~
要還卡數喇~



哈哈~唔知我聖誕節會唔會偷懶呀~~~
所以~~~
依家預祝大家:聖誕快樂呢~~~~~*3*

沒有留言:

張貼留言