2011年11月8日 星期二

喪吃喪買韓國自由行之旅2011-10-14第三天Part 1(天陰有微雨)

好攰呀今日………………………朝早一番去已經超多超多野做…..流哂汗…..好彩下晝去山頂覆診….下晝先可以休息一陣~heheheh~跟住五點半之後又好反高潮咁無咩野做喎……..yeah~~放假喇~~~~但係我始終唔係好明一d人…..點解講極都係咁………人地開聲話你你都應該會唔好意思啦……..點知…..咪又係咁囉依家….無辦法了…….再激氣都只會激到我心臟病發…….佢都係照樣係咁….所以….唔理佢喇~


2011-10-14
Day 3—-Part 1(韓國首爾)
朝早起身出發~~到明洞地鐵站….要食下早餐架嘛~試左前日經過見到好想食既小粟米~






其實係個形好似小粟米咁…..裏面係奶油味~~~好好味呀~~熱熱的~




yoho~到食中午飯喇~~(其實同食早餐粟米仔只係相差10分鐘……)…我地今日係明洞食中午飯~今日係食粥!!係韓國粥~~第一次食咋~~呢間粥鋪係明洞~




淨係得粥架咋…不過都幾多選擇既~有甜有鹹…有肉有素…不過都要50hkd一碗~





我地四個都黎哂喇~好壯觀呀~~~哈哈~~




我記得我地叫既四個粥……左上係carmen既鮮蔬干酪粥(好味~)…..加上係我既章魚泡菜粥(好好好好味…不過再辣d就好喇~)…..左下係毛寶既蘑菇牡蠣粥(好好好好味!!!最好味係呢個超鮮味!!!!!)…..右下就係crystal既蟹肉干酪粥(好味…不過好似同carmen哥個差唔多味咁~)




除左有粥之外仲有d泡菜…牛肉絲同埋一pat辣醬俾你送粥…..我覺得唔夠辣….仲落埋辣醬落去先夠………牛肉好吃!!!泡菜係超級的好吃~~~~~~~如果可以食多d就好喇!!!!





其實係超級的大碗…我係食唔哂囉~



食飽飽之後我地就去睇nanta show喇~係講咩呀…係講一個廚房裏面發生既故事….其實係無咩對白架….主要係靠身體語言表達……同埋有d敲擊既表演咁囉~




見到我咁既樣…..都知呢套野係搞笑架啦~




佢地去過既地方都有標示出黎~~連我地澳門都有黎過架!!!




佢地有好多組人輪住做架~~今日為我地表演既就係啡組既人~佢地都好搞笑…有個仲好似MC Jin囉…..哈哈~




尖子為大家介紹~~~佢地個場呀~~~有d位真係笑到我標哂眼水~~







報時:距離杯杯結婚之旅仲有—-0天~
不過我依家仲未有飛既心情喎???
點解既???照計我依家應該開心到癲左架…..
唔知係咪驚哥日參加婚禮唔夠靚呢…
哈哈….小姐唔係你結婚喎……
係喎…咁我驚咩呢???
唔夠一個月又飛了….希望今次旅行順順利利啦~~
婚禮都順順利利!!!希望哥日陽光普照….
希望食得哂想食既野~~
咁呀…..大家唔好太掛住我同我個韓國特輯呀~~
不過都要掛少少喎~~哈哈~~
我番黎會再寫….寫完就寫新加坡啦~~
希望大家繼續期待~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言