2011年11月4日 星期五

喪吃喪買韓國自由行之旅2011-10-13第二天Part 2(晴天)

好攰呀…..雖然今日係happy friday…….但今日真係令我覺得好攰…..三點到四點drc哥邊得我一個人……雖然大家都有幫手做……但隔離有個專做drc既同事是兩碼子的事……..好攰攰呀…………搞到我放工哥時都無哂心機…………………….肚餓到癲囉…….又眼訓喎…………..下個禮拜……………………又係繁忙的drc…………繁忙唔緊要….可唔可以係我最繁忙既時候俾d好蠢既阿叔阿嬸….講極都:下……下??!呢個即係咩………唉~我又唔係講得唔清楚….又已經特登慢d………都係…………聽唔明…..溝通唔到……..我開始對住d大叔顯得有心無力……


2011-10-13
Day 2—-Part 2(韓國首爾)
揀好哂海鮮喇~咁佢就帶我地去加工既餐廳度……決定哂所有既食材煮法….就坐定定等食喇~~~~第一味係唔使煮既郁郁郁八爪魚~~~真係識得郁郁郁架仲!!!!!!一條條係度Lan Lan下~~~我仲有錄短片~~~~好過癮架~~~




其實要夾起佢地都幾艱辛…..我一路夾佢地就一郁………不過食落都幾有咬口……如果你將佢放係個口度唔咬…..佢會不停咁郁…..如果你係放八爪魚鬚既話佢d吸盤係會吸你個口添囉……令人勁痕….勁想打冷震….我覺得好好味呀~~~佢地話原來wasabi可以整死佢地d神經架喎…….整死佢地邊有咁好玩喎…..(好變態哈哈~)




噚日寫漏左呀…我地唔係買左六樣海鮮…係七樣先岩….因為我地仲買左條超生猛既魚…..用黎做刺身架~~~~~~~~~~~我估唔到原來韓國人食魚生會點烤肉既辣醬黎食……雖然會蓋過條魚本身既鮮味….不過……咁食又幾好食喎~~~



跟住就有燒大蝦同燒鮑魚仔…..大蝦太熟了…有d痴殼….可惜!!鮑魚仔好味~~




主角要來了~~~~~蒸皇帝蟹~~~蒸帶子仲有扇貝~~好靚呀~~~~



不過隻蟹d膏比我地想像中小…….好可惜呀……..蟹身d肉係最好味架!!扇貝好味~





華~~~~~~~~~~你睇下隻帶子打開之後好似心型呀~~~~~~carmen仲用佢黎做佢件Garcons衫既心心…..好搞笑…..可惜我無哥張相~~~~



睇下佢有幾大!!!!!!!!!拳頭咁大!!!!!!!!!!!不過咁大既後果係:有d硬!!!!因為佢太厚太難熟喇…..其實我地後尾諗……點解唔叫佢用黎咁刺身呢???噢……..不過點佢地d芝麻油好好味架~



仲用左頭先食刺身哥條魚既魚頭魚尾魚骨煲左個湯…..不過太辣同埋我都唔係太鐘意飲魚湯……怕怕………………



總括黎講呢餐都係好抵食既…..不過係烹調材料方法上可能要作出重新調整!!



行番去地鐵站…我又想食野…..哈哈…就試頭先食海鮮前經過既呢間鋪頭啦~~



呢個又似日本鲷魚燒又似夾餅既東東…我揀了pizza口味…..佢地不甚欣賞….但有少少凍既時候食我覺得幾好味喎~



又去下一站血拼喇~~~影相我都掛住….食野~哈哈~



等車期間同係車廂裏面太悶….又發揮我地無聊既本色~~好無聊呀我地~~




見到最後哥張忍唔住笑左….哈哈…..





唉……..
有時點解要發我咁大脾氣?
有時我都會盡量忍住……
向你先認錯…..向你先說話
但唔代表我認同我係全部錯….
而係我很珍惜你……
我想解決件事….多過想鬧嬴場交….
但唔代表我每次都忍耐無極限….無底線
其實今次同上次….
我都真係唔開心…… ;[
我希望你明白
然而呢個世界上有幾多個人會真正明白另一個人心裏面諗咩?
我諗無……………
我成日嘻嘻哈哈….
真係唔代表我無野諗;[


報時:距離杯杯結婚新加坡之旅仲有—-4日~

沒有留言:

張貼留言