2011年11月17日 星期四

喪吃喪買韓國自由行之旅2011-10-15第四天Part 1(落落大雨)

今日澳門既大賽車開始左喇~~~d交通塞到………加上又落雨…..今日超少客呀~~~希望聽日都係咁就好喇~~~~中午同左朗仔去八佰伴安琪兒食包~~好耐無食過巨型潛艇喇~~食到好飽~~~食飽飽我鼓起勇氣走去comebuy買杯宇治綠茶飲下….點知:小姐…唔好意思呀…..我地今日無綠茶呀……………………………….omg…………………..
2011-10-15
Day 4—-Part 1(韓國首爾)
yoho~~今日一起身就去食野~~係食人蔘雞~~首先搭地鐵去到景福宮~~(係咪叫呢個名??)因為佢地之前一年去黎既時候…係黎左呢個景點先去食野…..由於無帶書…..所以要去呢個地方記憶番條路點行~咁就順便俾我影下相啦~~橫掂我上次跟團黎都無去過~~





咁岩線佢岩岩有好似古代閱兵既儀式…..又順便可以睇下~~



哈哈….我行得太埋同佢影相俾佢趕我走遠d~~點知都係唔記得條路點行….所以我地好唔知醜咁開聲問一d疑似香港人既自由行遊客….問佢地借d旅行書黎睇~~原來佢地都係澳門人~~哈哈~~~~~睇完之後crytal就記得點樣行去食人蔘雞~~




yeah~~到左”土俗村蔘雞湯”食人~蔘~雞喇~~黎到哥時應係12點度(開11點半)…..但門口已經有一條長長的人龍了~~~~仲有…我影完呢張相去排隊既時候….就開始落超大的雨!!




好彩都唔算等得好耐……因為佢裏面都幾大…….有d坐位係坐係度食既….有d坐位就係傳統哥d跪係度食既~好彩我係分配到坐係度哥d….因為如果跪係度我又坐唔慣一定食得好唔舒服!!一坐低就會見到佢地~~!!有泡菜同蘿蔔……佢地推介係:蘿蔔!!!

一大dull放係度任你食~~不過佢d泡菜你可以唔使理…當睇佢唔到就得架喇….



個蘿蔔係:超級超級超級超級超級超級超級好食!!~~真係真係好好食架!!!!一大dull蘿蔔我地差唔多全部食哂呀!!!如果你去土俗村蔘雞湯食飯既話…千萬不要錯過佢既蘿蔔呀!!!!




來了來了~~~~有烏雞普通既白雞揀….我之前跟團黎試過食白雞…..所以今次試下叫烏雞~~!!不過烏雞係貴過白雞…我地四個人叫左兩個白雞兩個烏雞






其實隻雞裏面仲有d糯米係入面…..不過就我唔係咁鐘意食糯米囉~佢地話我個烏雞湯個味清d好飲d~~!!咁大個雞湯我根本係無辦法食得哂……但係毛寶成個湯食到一滴不剩!!!




不過其實呢餐都唔平架….因為一個蔘雞湯好似要百鬆蚊架!!咁呢度買個湯都成四百幾五百蚊架喇……好無味呀??其實我唔係太鐘意人蔘(人蔘幾大支下~)又唔係太鐘意糯米….所以我就麻麻地鐘意啦…..不過黎到韓國….無理由唔試下出名既人蔘雞架嘛係咪??!!所以都值得一試既…..不過我鐘意佢d蘿蔔多d~~~~我地食完出黎仲有超長既人龍囉~~




食飽飽就去仁寺洞行街街~~(其實我頭先諗左好耐都唔記得~~我特登whatsapp番crystal問~~哈哈)…個mall好靚呀個設計~~但係仍然係大雨中!!不過係呢度無買過野~~(頸鏈同postcard應該唔算~~~)…..係影左幾張靚相~











特別鐘意上面呢兩張~影得好靚~~多謝毛寶~








嗚嗚~~
今年d旅行完結了~~
要等下年~~
不過今日開始又煩緊d假喇……
希望放到我想放既假啦……
求求你~~~

沒有留言:

張貼留言