2011年11月16日 星期三

喪吃喪買韓國自由行之旅2011-10-14第三天Part 3(天陰有微雨)

哈哈哈~我今日都過得幾開心~因為……..工作順利囉~~咁仲唔夠開心呀~~仲有呀仲有呀媽媽今日去完旅行番黎陪我玩呀~~~~~同埋今日出雙糧喎~~~yeah~~解我窮困~~於是我今日晚飯就買左好想食既賣草地哥度d餃子食~~~原本我想買多包天神巷鹽酥雞黎獎下自己….點知行過見到…..原先12蚊一包既鹽酥雞…..加到變14蚊…..我好認真咁企係間小食店門面企係度諗左30秒……最後無買…..因為…..太貴了……………..14蚊一包鹽酥雞真係….跟住行過好想好想飲comebuy既宇治綠茶好想好想飲…..基於我想自己唔好番肥咁多……放棄…..行過七仔…….我好想好想食卡樂b……都係同一個理由…..我….超乖……..咩都無買就行左番屋企……………….不過好失望囉…..噚日既施政報告竟然無加人工呢個環節…..唉~噚日周小姐先話:搞錯呀….我買雞蛋都加左價啦….由1蚊變1.1呀………….(我初初諗加左1毫子唔使咁大反應呀….)…….周小姐:你咪話呀…咁就即係加左百分之十架喇!!!(係喎….咁又真係好多喎!)…….不過我噚晚發哥個惡夢超恐怖呀!!詳情自己問我我用口講啦唔打出黎喇~~



2011-10-14
Day 3—-Part 3(韓國首爾)
係我地食緊長薯片哥時crystal同carmen話要買雪糕番酒店食……之後我地番到入房睇一陣d戰利品佢地就叫我地可以過去一齊食雪糕…..點知一入到去……………….  :)




原來佢地係頭先話去買雪糕就係買左個生日蛋糕俾我呀:)….多謝你地呀~我好開心呀~~~~~



就係咁~我就收左我生日第二個生日蛋糕喇~




多謝crystal~多謝carmen~多謝寶寶~






點起蠟燭的蛋糕~好美好美呀~~~~~~~~~~~~~~~~~希望許下的願望會實現!!





個雪糕蛋糕又真係幾好味喎~~~~~~~~我地好似差唔多食清光~

我仲記得呢個時候一路睇無限挑戰(韓國搞笑綜藝節目)…..一路食蛋糕….笑到我想噴蛋糕~~哈哈~~~雖然唔知佢地講咩….但齋睇已經覺得好好笑!!



多謝大家~~我真係好開心呢~~希望大家再有機會一齊旅行*3*~

跟住毛寶問我:你有無諗過佢地會買蛋糕俾你架??…..我:其實我估到!(我真係幾唔知醜呀~~!!)





噚日又上左ukulele堂….
開始越黎越難喇…….
加油呀!!

沒有留言:

張貼留言