2011年11月21日 星期一

喪吃喪買韓國自由行之旅2011-10-15第四天Part 3

華…….我好攰呀今日….本身今朝公司考iso都驚驚地…..感覺有d壓力…..雖然唔係好關我事….但都驚自己做錯野俾人捉到就唔係咁好啦~……跟住下晝做到喪下喪下……幾乎無命…..尤其五點半打後……癲到震…….d人又好似痴左線咁….蠢既蠢….串既串……..d機又今朝開始虧虧地….唉~有個阿叔串到震….話佢自己做法院….好忙…不停喝我地要快d做….先生呀…..你都要坐低先幫你做到架……得把死人聲係度叫當正自己做政府工好巴閉………做憎呢d人…….仲有個後生仔….明明唔係我地哥邊答錯野….又開口埋口話投訴我………大佬呀..都唔關我事架…….好彩後尾叫左負責人出黎搞掂佢:P



2011-10-15
Day 4—-Part 3(韓國首爾)
行街行到成個書包塞滿哂野….於是好滿足咁走去食飯喇~~呢間佢地上次黎話好好味既~~又抵~~仲有牛肉食tim~~~~






裏面既裝修都好似幾懷舊咁~唔係新派野囉….我走過上樓上去廁所…..發現樓上既裝修係另有天地~都幾靚架~有哂小橋流水~不過又係要跪係度食囉~


企係樓梯哥個係一路扮好忙既老闆~



今晚係食濕燒呀~~~~~~乾燒就係平時食哥d烤肉啦~~濕燒就係有d濃濃既汁同d牛肉一齊係板上面燒~~~~~~~~~~





我地叫左兩個二人餐….有齊牛肉….泡菜湯…同埋有好濃湯汁既粉絲(d粉絲索哂d肉汁~~超棒!)~~~濕燒真係好好好好好味~~~~~因為d肉咁樣食好juicy~正呀~~(我都鐘意烤肉喎~)





哈哈哈~~~食飽又行多陣….差d唔夠錢去埋第二日既行程囉….食飽又再買多件衫~~~跟住番到東大門…又行多次doota~carmen就係咁買左件佢好鐘意既衫喇~~~我呢~~~哈哈~~~我係弘大買既衫呀~~~全部都係妹妹衫~~~仲係冬天厚衫~~超開心~~~之前仲買左一件~~大豐收呀~~~~~~~仲有個小手袋….同埋一條頸鏈tim~




除左買衫之外…我仲買左條好靚既妹妹裙呀~~~~~好靚呀….不過我唔知幾時著好囉….又唔知論合咩場合著…..亦都無諗自己著得好無睇…………….唔理喇~~~買左先開心左先啦~~~~其我有另外一條仲鐘意….不過太貴了~~可惜~~

遲早有一日你地會係呢度見到我著呢條裙既相架~~~哈哈~~



仲有仲有….恐怖呀….呢d就係我之前兩日買既一堆野食….仲有我之前買既護膚品…..諗起執gip我真係頭都大埋………………………..不過要推介下d野食先….中間粉紅色哥盒Market O係Brownie黎架…..將佢放入微波爐叮20秒…..好味到震呀~~~左下角哥包零食都好好好好味~~好似澳門都有得買…不過貴一倍!!d麵都係我好辛苦帶番黎架!!!因為韓國d麵….同係澳門買既韓國麵係好唔同架…韓國買既會更好味!!!所以我都甘心買佢地番黎!!右下角我仲特登買個煲番黎煮韓國麵食~~~~~




每次當我好頭痛既時候….我既救星就會出現!!!!毛寶係執gip達人~~睇下佢幫我執到個gip~~~~又整齊執得又多野~~~~~~真係好勁呀~~~~~~~~~~兩邊gip都執到岩岩好架~~一點點吉位都無淨呀!!!!!!!


我地以最熱烈既掌聲多謝毛寶~~!!裏面包含左兩對鞋….五件厚衫….一條裙….20支hand cream……..30幾樣護膚品…..化妝品……幾對襪…一大堆野食……好野~~~~



唔唔~~執好野~~第二日就要番澳門lu~~好唔捨得~~每次既指定動作~~寫post card俾自己和朋友們~~今次哥d我覺得質地幾得意~







唉….
今日放工哥時我係feel到自己想頭痛…
同埋個心跳得好快囉…
冷靜d….冷靜d~



哈哈~~
不過諗起星期六又好開心喎~~~



yoyo~~
今日公司有個女仔同我講…
女仔:你好似又消瘦左咁既….仲瘦過之前…
哈哈~~係咩係咩~~

沒有留言:

張貼留言