2011年11月28日 星期一

Crown Hotel High Tea

今日星期一……換冬季制服既日子~(唔知點解我成日講左做換冬季校服~)……噚晚先搵番d冬季出黎…..話實在我咁耐都未著過冬季囉….之前冬天都係著夏季制服(好變態…又成日話凍~)…..見搵番出黎……咪諗著下囉….不過由於擺埋一邊太耐….超”巢”…..又的起心肝……走去攞燙斗燙衫……超乖…..兩件背心六件恤衫兩條褲四條裙兩件西裝褸……..燙到我死狗咁…………….燙左個幾鐘……我今朝選擇著褲!!!因為我自從三年前換新制服到上星期….我一直都係著裙….未著過褲….見著得落咪試下今日著…(但成套著哂上身我覺得我自己好似做賭場派牌既莊荷)…..一著番工個個都話:華…..我睇後邊完全唔認得係你!!!(講到好似換左新髮型咁)………於是我今朝超招積行過去同nata同周小姐講:我今日係咪好fresh呢~~~~……..nata:係呀~~好fresh呀~~未見過你著褲呀~~~…………..我期待周小姐既反應…..周小姐靜悄悄走過黎我身邊同我講:你…..無拉褲鏈呀…………我一望….哈哈…係喎….我火車未到站喎……..即係話我今朝覺得自己著褲好有型所以超有自信咁行番工……但我係無拉褲鏈囉….我唔敢認叻喇………………..不過今日個見我著褲個個都話我著褲好睇同埋著褲見到我係瘦左架囉~~~yeah~~~~~~~~~~~~~仲有人話希望我以後都著褲喎~~~~~



post完韓國又睇下我既生活照啦~~~~因為我積左超多生活照未post呀……有成幾個月既相~~~大家忍耐下啦~~~我會好d執好d新加坡旅行既相架喇~~~~



8月既時候…又試左個新既酒店high tea~~就係COD新濠天地入面其中一間酒店Crown….之前Crown係舊橋附近….不過依家哥度變左就Altira Hotel…..而Crown就搬左去COD入面喇……我地去左佢個lobby bar high tea….叫做Crystal Lounge




個環境都唔錯~~不過(木台)同櫈個比例有d怪所以坐得麻麻地舒服~



佢個Deluxe high set…二人用….168mop….又唔係太貴喎~不過Hard Rock Hotel個價錢都係168….平就夠平….個tea set既架又夠有型…不過認真麻麻地好食….所以我對呢個唔算太過有期望喇~~~~包兩杯野飲…我好似係叫凍既cappuccino~好無飲呀….er….其實我唔係太識飲咖啡…所以….唔講喇~不過我覺得佢隻杯好得意~好似中間中空既保暖杯~





黎喇黎喇~~~睇個樣好似幾靚仔咁喎~~~~~





咁要介紹下168蚊有d咩食先架嘛~~~呢個係第一層:鬆餅配以士多啤梨果醬和意大利軟乳酪奶油(Scones:strawberry jam and mascarpone cream)…..好好吃~尤其係有白色粉係面既鬆餅好好味呀~~~~~~配奶油都好少女呀~~~




到第二層….精選特色三文治:火腿芝士三文治…三文魚青瓜三文治….蘑菇蕃茄三文治(Sandwich Selection:ham and cheese….salmon and cucumber….mushroom and tomato)….hey~~~佢d三文治唔錯喎幾好食!!估唔到尤其個面好多蔥哥個~~yumyum~





到第三層…蛋糕:芝士蛋糕….牛油蛋糕….朱古力千層糕….士多啤梨檸檬撻(Cake Selection:cheese cake….butter cake….opera cake….strawberry and lemon curd tart)….另外仲有兩個macaron…….甜品都估唔到好出色喎~




總括黎講:試得過~….講真…以168蚊呢個價錢….兩個人可以係酒店慢慢嘆同傾下計…..真係幾唔錯…加上食物質素又唔錯…..真係可以話係超值~唯一要留意係呢個high tea係逢星期五至日先有…….千祈唔好懶型星期一至四去………供應時間12:00-18:00






hohoho~
上個星期四上左第一堂法文….
好好笑~~~~
個阿sir超風趣….動作又搞鬼…
仲逼人地上法文堂改左個法文名叫做Elodie…救命~
所以我由今日開始扮西人講:bonsoir~
哈哈哈~~~~



今日星期一過得唔錯喎~少可會咁
希望今個禮拜都順順利利啦..
因為上個禮拜麻煩既人太多喇….

沒有留言:

張貼留言