2011年11月18日 星期五

喪吃喪買韓國自由行之旅2011-10-15第四天Part 2(落落大雨)

今日就無好似前兩日咁他條……下晝簡直係攞我命囉~~不過點都好….因為今日係happy friday~~~~~~又可以放兩天優~閒~假~~~要好好咁休息先得喇~~(聽講你上個星期先至去旅行玩完咋喎…..有幾攰呀….)………唔同既….番工一個禮拜….就會將之前去旅行既野忘記~~所以要keep住去旅行先得架~~呵呵呵~~~~~~~~~~~~~~~~我重申~我不是特別有錢…..但省下買東西買名牌袋的錢去旅行…..更令我開心~(何況我對名牌袋既渴求為…….20%….又唔係唔鐘意…只係要我俾萬幾蚊買個袋我真係寧願食左佢~哥20%係…如果唔使我錢….我係唔會抗拒的~~雖然呢個可能性係….零….哈哈~~不無咩所謂…其實我覺得名牌袋d款唔係幾靚…得個貴字~)



2011-10-15
Day 4—-Part 2(韓國首爾)
食飽飽又行完仁寺洞…..就去左亮點行程—->弘大~呢區好似好多後生仔女行~






係毛寶既iPhone下既弘大…..係咪好靚好潮好有年青人藝術既氣息?



由於落太大太大雨了….d雨好似唔使錢咁狂落…..黎到呢區又忍唔住坐低~歎下啡~呢間cafe好似叫DE CHOCOLATE COFFEE~不過你知我啦….我都唔識飲咖啡既…..所以叫左杯肥死肥妹既凍朱古力飲~都幾好味喎~又叫左個waffle食~er….已經係我地黎左韓國食既第三個waffle喇~傻傻地~~綠茶雪糕真係好好味呀~~~~但cafe既價錢唔算太平架~不過落住大雨係度坐下飲下野用下佢個wifi上下網~~幾好~






太好了~~歎完啡就落完雨喇~~~~~~唔知點解….呢區望望下….覺得有d似日本~




頂…..之前落超大雨…依家又有日落既天色….好玩野囉…….



yoho~呢條街左右兩旁有超多賣衫賣鞋賣袋賣文具既鋪頭!!!好正架~~~我記得我係呢度….買左成五條衫….唔係薄衫….係厚衫!!!…仲有一條裙~~~唔係特別平…..不過d款靚~~韓國衫係到澳門香港就唔會賣我依家係度買既價錢….所以…唔諗喇~~殺呀~~






噚日我咪話….
好想飲comebuy既宇治抹茶既?但係佢噚日無抹茶所以飲唔到既?
今日….hehe~~
朗仔買左番黎請我飲呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
將個抹茶吸入口時……深深感覺覺得自己好少女~~
hey~飲完心情好d呀~
不過我飲既時候要好小心…
我每飲完一啖….就會照鏡…
因為裏面有紅豆…..你知啦…
我地坐counter既~~儀容真係好緊要架~~
我咁緊張…….因為之前……………………..
有個做內部既人…….
放工時我等埋佢一齊放工…我見到佢…..
我問佢:你今日下晝係咪食過紅豆包做下午茶???
佢話:你好犀利呀你點知架???
我:……..er….因為你有超大塊紅豆”衣”痴係牙面呀…………….
我仲笑佢下晝番咁耐工都無人話佢知一定好多人見到同偷偷笑佢…哈哈….
之後我每次食完呢類型既野….
我都會非常之小心~~~~~~~~~~~~~~


噚晚發左瘋咁練Ukulele~
終於有少少成績喇~
首歌終於可以彈同唱夾到口型~
呵呵呵~~~~希望會再進步啦~
不過唔知之後可唔可以寫到咁多日blog喇…
因為呢…下個禮拜除左學Ukulele之外…
逢星期二四仲開始學法文…..
又要做氣質美女~希望成功啦~


唔唔~
我決定左~~
我下年會去超多旅行~
因為…..世界末日嘛…
係真係假都好….都好應該俾自己開心下~
錢無哂可以再儲…..大不了如果無世界未日咪再努力d儲囉~
如果世界末日係真既…..都無憾~
起碼都叫玩過食過享受過嘆過~
就咁話~(其實又俾多個藉口自己去旅行~)
不過首先都係搞掂d假先~

沒有留言:

張貼留言