2011年1月13日 星期四

容祖兒演唱會Concert Number 6---Part 2

今日…….心情…………………………………好down….我都唔知點解….不過有人話feel到我個有股氣飛出黎….feel到我唔開心….你好野…好犀利…………..好野今晚媽媽番黎喇~~咁樣我放工時又開心番……hohoho~~~~~



第一套衫係佢勁歌熱舞之後好有型..d流蘇fing黎fing去~




到第二套衫出場~~~華~~好得意呀~~~~





唱緊”我所知的兩三事”~~好得意呀佢轉條裙呀~~好似遊樂場~


好鐘意佢隻腳咁企…向內屈…..好kawaii妹妹~~~~~let’s shake it~



除低個旋轉木馬裙就變成呢條短裙仔~~祖兒真係著咩都好睇~




之後換衫唱”流淚眼望流淚眼”~好高貴唷~




之後呢張唔係幾清~唱”蛇”….真係…好姣…好騷呀~~


個舞台仲吹起一對著左high heeled shoes既腳…夠姣無?



之後佢係個台升左上去….再番落黎就係咁喇~~


係佢咁高先著得咁好睇架咋~~~~~~~~~~~~





今日激到我痴線!!

有個客佢自己個號碼過左……又改過時間

叫我幫佢check番….我話我check唔到

叫佢去服務台度check番同開番個籌…

點知之後都係我叫番佢…..一入到黎就黑哂口面

我已經嚴陣以待….點知佢一做完….

死八婆:啊…李小姐….我覺得你好唔人性化囉…

我:er….係….我點樣唔人性化法?

死八婆:你頭先”禁”到我隻手指好痛囉

我:咁係因為你隻指模太乾顯唔到出黎我先”禁”咋喎

死八婆:都算…我覺得你好唔人性化d語氣令人好唔舒服囉搞到我頭先影哥張相都係黑口黑面…..

我:……………………………………………………………………

呢個死八婆係咪痴x線架……人性化…….

但係下一個咁同我講喎…..

好人阿姨:你地效率好快喎…

我:係咩?!有人話快有人話慢啦…

好人阿姨:唔係下嘛….乜d人咁唔滿足架你地已經好快架喇喎

我:總有d人會係滿足唔夠既…..

好人阿姨:華…..乜依家d澳門人咁架????

真係令人人格分裂囉……………….想點??



唔好講咁多…..睇圖…………………




事實證明我真係識煮飯無花無假仲有人證話好味…我用雞湯煮飯….d雞肉又嫩喎…..仲加送一個粟米湯…..係咪勁叻先~~~~

沒有留言:

張貼留言