2011年1月25日 星期二

擦擦擦大閘蟹

好野~今日有三樣野都好開心架…..第一:今日終於簽左新約喇~期待已久的~…..第二:我今日番學校攞左畢業證書喇~…..第三:搬走左喇終於~唔係我~不過我唔會唱—-不要離我太遠~~~~~~~~yoyoyo~~~~希望日日都好似今日咁咁多好事發生…同埋身體健健康康啦~~咁先可以食到多d好味既野架嘛~



舊年….岩岩秋風起既時候…….我地去左食一次大閘蟹~


去左皇都梓園度食…..叫左上面個餐…兩個冷盤…每人一皇一后大閘蟹….火腿冬瓜湯…上海炒年糕….薑茶湯圓…..四位用每人199mop




我地有五位小姐去食….叫個套餐仲叫左其他野食




成副架生……..係威係勢…哈哈~




套餐冷盤我地揀左:四喜烤麩同埋皮蛋豆腐…好味~




散叫既小籠包同埋蜜汁火方….兩樣都係秀蘭小館好味d~




主角出場喇~~~~~~~~~~~~~~~~




當日誓神劈願話自己睇肚腩已識分公乸…今日已經忘記得一乾二淨….


望望下…..仲覺得佢地個肚好似異形….好恐怖呀…..



打開左我一定識分!!!呢隻係乸既!!!因為係實膏……


公d膏好味d…軟淋淋既~



火腿冬瓜湯…上海炒年糕….薑茶湯圓


都ok啦……仲幾飽….不過食到後尾仲有隻蟹淨…..不過無人有心機食…..因為食大閘蟹真係花太多時間……又食唔飽……好攰…..我淨係鐘意食佢個蓋~都係肉蟹同奄仔好味d~又多肉~其實食大閘蟹都係貪過癮je~~要我食幾隻就咪搞~好食都係咁話~







um….原來我真係好似一個唔識照顧自己既小朋友….

哎呀……咁點算呀….

我唔要做獨居老人呀!!

多謝媽咪咁辛苦照顧我呢pat弱雞…*3*

沒有留言:

張貼留言