2011年1月12日 星期三

容祖兒演唱會Concert Number 6---Part 1

好~Q~凍~呀今日真係……………媽媽仲去左旅行tim…擔心擔心…..番到屋企…無媽媽同我對話真係唔慣…….好…悶…呀……….我就係咁…..我忍唔到間屋靜蠅蠅…..天秤座關係…..害怕孤獨……….好彩寶寶今晚上黎陪我食飯…….有人慰問下我呢個獨居老人~今晚親自下廚整雞雞飯~好無食….聽晚話你知呀~



hohoho~黎到第二場演唱會喇~要過香港睇既……睇之前仲有d時間我地就去行左陣街~time square每年聖誕節都有d好得意既擺設係個大空地度…今年都好得意呀……好可惜暑假哥時我無過黎睇到toy story….噢~





今次要睇既係容祖兒既concert number 6~


買左250蚊飛…..其實想買貴d黎睇…不過時間唔岩…..我好想睇尾場…不過咁岩mandy結婚……之前又去緊新加坡……..好遲好遲先決定睇…..所以貴飛買唔到……淨係買到250蚊中價飛~我話過…我下次點都要睇尾場呀!!!



入到去….華台好靚呀~~~結他咁架~~雖然都幾遠…都算唔錯啦~


不過呢次去紅館睇演唱會最遠哥次~都算幾山頂架喇~



有我和寶寶一齊睇容祖祖~~~~~




聽講有人將佢件演唱會大會衫同呢兩個pongpong一齊賣…要成四百蚊..傻架~




開始喇~~~~~~~~~好靚靚呀全部人開哂燈~




容祖祖出黎喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




又做佢個招牌….”逃”…….既超勁動作~~~不過可惜我個相機唔爭氣~


算係好過twins哥次喇……我今次都係山頂區之嘛~



一輪巧勁巧勁既勁歌熱舞~~~~~~~~~~~~


瘦到佢…………………………………………..







我依家要去準備煮飯喇~

我相信我將來唔會餓死我老公既~

因為我應該遺傳到少少爸爸既手勢…..卦…

哈哈~

去做美少女廚神lu~寫住咁多先~

沒有留言:

張貼留言