2011年1月27日 星期四

Mandy's Wedding

我知錯喇~我初頭以為今日係收少左50蚊….準備破口大罵…….點合原來我自己做少左樣野…..我好蠢呀我好蠢呀……….我寧願收少左50蚊喇咁……我唔想煩到人地呀……多謝今日幫過我既人………………..我要收埋自己喊喇….我唔想自己成日做錯野呀…………   ;[



2010年12月4日….好友mandy結婚…係萬豪軒…呢日表妹皮皮做佢姊妹


睇下人地化左妝隻眼大到……同我隻眼差幾遠~




卡通版既一對新人….又幾似喎幾搞笑喎~




連媽媽都識mandy…..所以請埋佢呀~




終於見真身喇~由初一識到你依家….華….成十二年喇…好恐怖呀…哈哈~


原來有咁耐喇~仲記得以前d先生…..以為我地係孖生…..但係….擺明知我地係唔同姓囉…….哈哈~祝你地百年好合早生貴子啦~



回禮小禮物~閃閃心心筆一支~




同一圍仲見番好多無見既舊同學tim呀~集郵呀我~




華~~第一次見…..食乳豬塊包係心形….似唔似CDG個心心呀?




另一恐怖位….可能我見識少…..我去飲…未食過原隻咁大隻既鮑魚….


仲要勁好味tim!!!!!!



呢兩個美點雙輝…..我從來都無食過咁好食既美點雙輝…真架!!




圍圍都有一紮汽球都幾靚…..仲有人拎走tim~




題外話:哥日去飲之前去左venetian行陣..有棵好高聖誕樹~


依家係2011年1月….仲聖誕樹……d相真係好耐呀…哈哈~



仲有日阿寶煮左個食到我lamlam利既韓國麵過我吃~


真係唔點解韓國d辣麵咁q好食….依家都好想食~







;[….好霉呀我今日………

沒有留言:

張貼留言