2011年1月3日 星期一

All About 2010 Christmas---Part 1

yeah~yeah~yeah~係度許既願望實現左喇~~~就係唔使開ot喇~~~~~好開心呀今日….中午食飯食番個半鐘~即刻同小i去和花亭食個lunch慶祝下~發現食飽飽…坐左好耐食左好耐酸薑又傾左好耐計….都係12點9…..去埋天神巷買面膜再買埋毛毛拖鞋…..番到公司都係1點4度……………..華………….原來唔開ot d時間係咁好用架~~平時真係唔好再抱怨~~好難得因為某種原因今日放早…….yeah~雙重開心…..仲終於可以番埋學校搞埋d蘇州屎…..爽哂~



2010年第一part既聖誕事項…就係搞左個小型聖誕party….去左食自助餐~好開心好耐無食過~好靚既甜品櫃~佢有塊鏡係後面令我覺得佢有好多甜品~





有兩個甜品櫃~全部都係迷你甜品~~~~




呢兩個甜品架都好靚靚呀~~~仲有macaroon~~~我愛~




麵檔…不過我無幫襯~~~~~




海鮮檔都唔錯……不過佢好古惑…後尾先推d生蠔出黎~




全場既重點係:和牛壽司~好好好好好好味呀~~我排左隊好多次~




舊曲奇餅好得意呀~~~不過……唔好味~~~~




食飽飽又係抽獎環節~~睇下我地今年既獎品~


今年我地玩一百蚊福袋…….即係話:個袋裏面既禮物加埋係一百蚊既……幾新穎喎~~~第一次玩福袋…又經濟又實惠~估唔估到邊袋係我既????最高哥袋呀~



經過一輪抽籤之後…我抽中杯杯哥份…我初頭唔想抽中佢…因為…太細份..哈~




crystal就抽中我哥份~~~~~我都想抽中番我自己哥份呀~




人人有份~永不落空~~抽好哂喇~~可以開喇~




我抽中既杯杯禮物係…..yo~都幾唔錯喎…牛奶熊記事薄加牙刷座~


如果係臭熊仲好呀~~~



呢份就係我買架喇..臭熊拖鞋+兩塊面膜…知我點解咁想抽中自己哥份le~




全部福袋禮物哂冷喇~~~~~~~發現好多臭熊…但又無撞到喎~








今日……無啦啦好凍….

之前話除夕同元旦日凍我都唔覺得凍

今日反而咁Q凍….傻架囉….

今朝起身個天黑到我要開燈….

所以我今日先去買毛毛拖鞋….因為真係幾凍~

我以前係唔知有毛毛拖鞋呢樣野架…..因為我細細個無人俾我著過…

大個之後先知有d咁筍既野…正呀~

我以家沖完白白著緊喇~~~好暖呀~

不過唔係懶懶熊哥對呀…因為太貴…..我買左對小青蛙咋~

醜醜地…..不過價錢行先~



哈哈…噚晚食飯先同舅父舅母講起爸爸….

舅母話發夢見到佢……

點知噚晚到我見到佢…..

我發夢見到我同佢係廚房兩個一齊好開心咁食野…

兩個係咁食係咁食….不過無對話…

但有互相微笑~唔知做咩…

個感覺好warm~

我岩岩話俾我媽媽知…

我阿媽問我有無佢份….我話無呀

點知佢話我地兩個咁自私唔叫佢一齊食野…..

er……………真既一樣…..哈哈~



救命呀我好想報時喇~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言