2011年1月4日 星期二

All About 2010 Christmas---Part 2

今日….都好似無咩發生過……除左遇過一個癲佬…..不過佢係好笑哥類….之前黎過幾次……..今次又黎…….俾佢笑死……希望政府全部d開考都唔好考中….尤其係紀律部隊……..如果唔係…全澳市民都會凶多吉少!!!今日都係好凍好凍…….睇睇個天氣報告….應該成個禮拜都會係咁……算啦…凍je…我有衫著架嘛……唔好再怨天怨地lu~



係聖誕期間仲做左次冬…..就係冬至前一日….去左食私房菜….名副其實真係既私房菜…..因為真係係人地屋企……係高地烏街….金賢閣….14樓……唔…..d野唔係唔好食呀…….而係…….我覺得太貴……八個人…..人頭計250蚊一個人…….我地食左兩千蚊………………………..仲貴過係酒樓食…………但都係食d普通野……





有響螺湯(左上)幾好飲…….炆牛展(右上)唔夠入味……”讓”蟹蓋(左下)好味~…….仲有個魚(右下)呢個麻麻地….條魚又唔熟……..其他仲有個鮑片(罐頭鮑)都幾好味….仲有個餸唔記得左…..同埋有個無甜味既甜品…….


我表姐話…..佢叫佢整哥d…一樣都無整…………..早知唔同佢講有咩想食好過……….



12月24號中午同毛寶去左氹仔上次話好食夾抵既波爾圖葡國餐食佢個牛扒餐……係Haagen Dazs條街…..75蚊??唔記得幾錢…係咁上下…..個餐有個湯或紅酒….牛扒…..仲有個甜品…..都好食又幾抵…….不過今次塊扒硬左dd~




呵呵呵~夜晚又去左我好愛好愛既笑面府喇~~~~~~~(拿…同之前篇blog食既時間其實隔左成個月架喇下~~~~~)




係我請兩位小姐食既聖誕飯黎架~~




好好味~~全部都好好味呀~~~~~~~~~~~~~~~~




之後我仲送左聖誕禮物俾媽媽….睇下佢幾開心~swarovski喎…….


我簡直係殺死女呀~~不過我同媽咪講:拿….學特首話齋……聖誕禮物呢家野…同現金分享一樣….係一次過架咋…..唔係年年有架……







個身好痕….

好想去旅行……

仲要等多…….

半年…..

好啦……我忍~

plan左今年應該……應該會去三次

希望我去到旅行之餘…..仲儲到錢….

個戶口靚仔d….咁我就開心哂喇~

沒有留言:

張貼留言