2011年1月17日 星期一

鄭秀文sammi love mi世界巡迴演唱會---Part 1

唉….今日係fuxking monday…….唉……好黑…我又收少五十蚊…….仆街…..邊個仆街咁衰…..唉…………………………………………………..我要喊呀…本身今日都唔係幾開心…..又整單咁既野……..慘慘……………我又周圍同人講……之後今次少左五十蚊…..換左d野番黎:一個永利既靚靚迷你蛋糕….一枝野飲…..兩個媽媽既吻….同埋今晚唔使洗碗………….噢….都夠番數既…….



舊年最後一個concert喇~就係鄭秀文sammi love mi世界巡迴演唱會…..呢張vip飛係…..唔~使~錢……舅母俾架….表弟表妹都唔係睇既情況之下….就去左我度lu~本身我都無諗住去睇…..你知啦要霸位嘛….不過唔睇又浪費左喎….哈~


呢個concert係三個之中影得最靚架….我仲自稱可以去信和賣相~




不過入到場….咦…d vip位又幾好喎…..仲要撞到個舊同事佢霸哥d靚位多左兩個黎叫我地坐…..睇下~~~~~~~~~~~幾近個台~~~~~




有兩張飛所以我就邀請左呢位小朋友同我一齊睇~




唔知點解……有埋rubber band睇喎~仲有個唔知走左去邊影唔到




華~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~出場喇~~~~好有型呀


其實佢出場之前我地等左好耐…………哈…不過值得既~



噢~~~一出場就有煙花喇~~~~~~~~~~




點先~~~~~~~~~~~~~係咪可以賣相先~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


我好鐘意佢呢套衫架…….先黎快歌上陣~~



之後第二套衫~~好可愛呀個頭~~~




除左件外套仔….d人尖叫….sammi話:有乜好叫呀都無野好睇~


全場爆笑~~~~~~~~睇下佢對鞋幾搞笑~~~~







好可憐呀我….

星期六晚發左個好可怕既夢….

係夢裏面我不停喊……醒左都喊

我覺得好無助…..好沮喪



點解….點解要多個蛇夫座….

由12星座變13星座….

頂….令我由天秤座變處女座….

唔要呀…..我裏裏外外都係天秤人黎架…

我就係天秤….我要過休閒既生活!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言