2011年1月6日 星期四

All About 2010 Christmas---Part 4

唔經唔覺….聽日又到星期五喇…呢個禮拜過得幾開心~又咩特別野發生過係最開心既…..因為咁就無咩大風浪~番晏又令到我無使過錢~~(因為十二月使錢使得太恐怖….未出糧之前都要節衣縮食!!)…..hehehhee…..媽媽仲未番….我好肚餓呀…..媽媽~你係邊呀~



12月26日….聖誕節好緊要既一件事….睇哈利阿波~


仲有有一位小姐傾緊電話…..佢係新朋友…仔van….其實都唔算新既…因為其實係舊同事….不過就第一次一齊玩囉~~




小貞睇HP時帶左阿波出黎見我地呀….好靚仔呀…佢係澳洲黎架~~


仲著住斗篷………好靚仔呀~~~不過新哥套阿波…..話實在我hip左一陣眼訓…..我覺得書好睇d囉……..希望最後一集拍得好d啦~



哥日我地咁多個人一齊去左氹仔唐吉柯德食西班牙餐…..佢依家搬左鋪….搬左去隔離街…..係我地意大利廚房隔離咋….個鋪大左好多~~~d野都係咁好味…我最鐘意佢既sangria….真係好味過西班牙哥個~~(我講好味唔係講正宗呀下)…..同埋好好好好好味既檸檬芫西炒蜆….勁正~~仲布藍芝士牛扒…無可取代~西班牙海鮮燴飯….都仲係好好味呀…唯一唔好既係…搬大鋪….d野慢左好多……


好開心呀同大家一齊~~希望之後有多d聚會tim啦~聖誕節就咁完左…..我真係好愛聖誕節呀~~







聖誕節完左…..

又係期待新年既來臨….

因為….1月已經無公眾假期放lu~

好似成個1月都好難過咁樣……哈哈~

懶人一個~

沒有留言:

張貼留言