2011年1月5日 星期三

All About 2010 Christmas---Part 3

yo~今個禮拜我覺得過得好快呀~~好開心~~可能多番少少自己既時間….感覺每個時候都好開心………番工又無咩阻滯~放工跑番屋食飯上網睇電視….睇落好悶…但對我黎講我已經好滿足~今日仲有小貞媽媽請我食芫茜蛋治….好爆好味呀~~~~~多謝貞貞同媽媽~~~好期待今個星期六去打邊爐呀~



12月25號聖誕節正日….去左新口岸既Akasaka Cafe度食中午飯……佢由細鋪搬左大鋪….依家仲有兩層tim~大左~仲好~唔使等位呀~





呵呵呵~又叫佢d意粉食…不過唔知點解…..無左哥種臭芝士味…有d失望


雜goo和風漢堡扒(個名好似我自己作架咋~)….我覺得幾好味….因為我都鐘意食漢堡扒…..d汁同個扒幾襯….毛寶就麻麻地鐘意…….佢仲可以跟麵包或飯…..不過….我估唔到佢跟既麵包…..原來係烘方包…..仲以為係法包tim…………….不過呢間野食下飯傾下計都係唔錯既~



哈哈哈……我收到聖誕禮物呀….好靚呀毛寶親手畫架*3*




一打開……充滿左快樂~~~~~~~~


好開心既感覺….因為見到三隻好kawaii既薑餅人~



呢個係我送俾毛寶既聖誕禮物~給攝影發燒友既你~




仲有一張我後期加工既聖誕卡~~哈哈~




然後夜晚就去左臭男人屋企開聖誕party…因為慶佢新屋入伙~不過呢個畫面好恐怖呀…..嚇怕d少女…….哥晚有成廿幾個人係佢間屋度..好熱鬧~




仲係佢屋企燒烤~亮點位:超大隻燒蝦….仲有鹽焗蟹….好好味呀~~~


仲有食扇貝….不過食得最多既…都係我好愛既腸仔~



yo~ep妹妹們仲有細da~好開心呀哥晚~




哥日專揀d好飲既酒飲….moet香檳….仲有另外一隻佢話仲貴d既香檳…不過我都係覺得moet好飲d~白酒….volka加橙汁….仲有呢個shooter…..製作幾認真…..真係有加荔枝肉黎去……d咁好飲既野…..梗係飲多幾杯啦……


就係咁….第二朝…..暈左……..哈哈~







我噚晚又夢見我爸爸喇~~~~

發夢見到佢….我同佢係個廳度

不停同佢傾計….今次我唔係好記得傾咩內容…

只係記得夢裏面既佢精神爽利~笑容滿面

同埋我係個夢度好大聲同佢講:爸爸,我好掛住你呀~

仲講左好多次tim….

傻左喇我:]…….



頭先睇港台個七點鐘節目火速救兵…

睇到有好多人都濫叫救護車….

有個女仔仲係為左要脅佢男朋友要跳樓….

搞到超多消防救護員去勸佢…又幫佢消毒傷口…

點知最後佢仲話人地整痛佢…要投訴佢..

睇到我眼火爆囉…..知唔知有人真係好需要救護車架

唔係俾你要黎cool煲架囉…..

自從上次爸爸暈低之後由救護車車佢去醫院…

我就知道救護車既重要….雖然爸爸最後都係唔係度

但如果無左救護車….爸爸連救治既機會都無…

所以大家….真係唔好亂用救護車呀

有d人真係好需要架!

沒有留言:

張貼留言