2010年8月2日 星期一

MGM自助餐

又係星期一…..一個平凡人既星期一…….今日除左個肚好痛之外…..都無乜太大既感想……又唔算太多野做…….都算係安慰卦……..上個禮拜既週末好癲….總共睇左3套戲…包括toy store3….大波波既叛諜狂花(salt)…..仲有好耐無睇過既里安納豆潛行凶間(inception)…..遲d先講下好無睇…..淨係想話俾你地聽我有幾癲


上上個星期五我地全個GBA既同事一齊去MGM食自助餐….係新入職既同事請既……我地只係補多百一蚊就可以食到MGM!!!!都幾期待….


因為小i之前食有帆立貝又有龍蝦食………..




車…點知以上講哥兩樣都無既….d熟既野食又唔吸引……




生蠔都無麻麻地……………比起上次去美國表姐帶我去食哥d差好遠~




最吸引我就係呢個囉…..火腿….食左超多…佢仲有個櫃掛起一大隻豬腿


裏面仲有好多芝屎呀~



甜品都係媽媽笛su咋……………唔太吸引囉……………..


一句講哂……238蚊仲要加一五我自己係出面食一定食到d好食過佢既野



食飽飽仲有同d同事影下相…………….




之後又係佢個室內花園影餐飽








唔……..

原來唔經唔覺……

爸爸唔係度已經有半個月……

但對我黎講…..件事好似係噚日先發生…..

不過…..時間真係走左唔等人…..

我和媽媽也應該好好利用時間…..

多點相處……同埋做自己喜歡做的事…….

起碼….我永遠記住既爸爸…

最後一齊既畫面都係記住我地坐埋一齊開開心心食既一餐晚飯…..

我扭佢計要佢請我去旅行………

永遠都係停留係佢最靚仔…..最好既一剎那…..

永遠都係你最好………………………最愛我和媽媽的人:]



突然間…

我又變回不喜歡黑夜….

不喜歡一個人做任何事的人….

我很怕寂寞:[

沒有留言:

張貼留言