2010年8月4日 星期三

東瀛十八番@凱旋門

今日成日都好飽好飽……….係咪一件好事???今日下晏食飯哥時終於都去旅行社落實左下個月要去旅行……….落埋訂……..鬆哂……今次我地去西班牙同葡國11天……..因為之前要間價…..又要對比埋行程…..真係都幾煩….個行程岩…但旅行社個價又未出…..有d行程好到爆….可惜價錢又太貴………好彩最後都俾我地搵左間個行程又好…..價錢又合理既…..終於有d野可以俾我望下喇………9月15號出發…..希望….可以…..玩完會令我變得開朗番:[



某個星期六……夏日炎炎…..中午我煮左個好靚既冷麵….



整得又靚又爽又彈牙….我真係叻呀~



夜晚我地去左凱旋門3樓既東瀛十八番….第一次入凱旋門酒店


我無去過高士德哥間呀…..亦都無諗住去….



去呢間既原因係…佢有好好味既…………..烤肉~


開係酒店既呢間…..連帶裝修都唔錯



好耐無食過日式既烤肉~所以哥日好期待~




出席既小姐有以下呢三位:….唔知點解我哥杯芒果沙冰飲極都飲唔哂~




叫左好多好多野食….呢個溫泉蛋沙律好好好好好好味…下次一定再叫!




我對日式炸豆腐有情意結….但係呢個又真係好好食喎~




烤既肉叫左三款牛肉..一款豬肉……仲有d海鮮類tim~




好靚呀d烤肉…..佢d牛肉真係好好好好好….好好味:]




除左呢幾樣之外…..仲叫左個刺身沙律同埋蜆湯



個刺身沙律其實不值一提……不過影左張靚相就梗係post出黎啦


佢d刺身係完全唔得囉……去佢度食野….淨係叫烤肉同熟食好喇……



d燒帶子又大隻又好味….下次都係會再叫叫叫叫的….仲有d魷魚




甜品就可以不叫…….因為真係麻麻地…個格仔餅都係pokka好味d~




佢有好多種唔同既牛…下次會試下其他…..如果有錢既話~




諳住咀笑哥個真係好似我……………………….哈哈


記得有佳景卡既話可以帶埋去…因為有八八折架…哥日食咁多野每人兩百幾蚊….唔算平…..但係真係好食囉~







我今日真好唔開心…….

成日坐係個counter度都唔知做咩咁………

望住個電腦………

淨係覺得我成個人已經唔似一個完整既人……

有一忽好似俾人監生扯走左咁…….

而呢一忽好不幸…….唔會生番出黎….無野可代替到…..

我自己都唔知點算…………..

以前我會成日搵d野去令自己有期待……

番工哥時我會期待星期五…因為週末就可以去玩…

可以去食野曬太陽……

依家我唔會特別期待週末….因為覺得…咪又係咁…..

有時甚至會期待番工(我知咁諗好變態)

因為番工有得做野有寄託….做完野會攰

攰就會夜晚可以訓覺……………..

我幾時先可以唔靠藥物……夜晚可以訓得安穩?

精神上我覺得有d攰…….

我想喊………………..

又係個個人叫我堅強d

叫我照顧媽咪………………

但係點解無人同我講過…..有人可以照顧我?

咁如果我去左旅行…..咁媽媽一個點算???

佢話佢去過唔肯同我一齊去…..我好擔心……….我只係想長長的嘆一聲:唉……..

我想我真的需要大哭一場……………我真的需要…………   :[

我很想我真正的快樂回來我和媽媽身邊



倒數:距離西葡之旅仲有—-41日:[



頭先我喊….媽咪話我醜怪;[

媽咪:人地好似你咁大個女都嫁左tim啦…..仲喊…

下….媽咪…..有關既咩?

沒有留言:

張貼留言