2010年8月17日 星期二

驟晴驟雨

今日星期二……..多野又唔係話多野做…..少野又唔係話少野做……不過番工番得幾開心囉………心情呢…..都仲係有時對住某一點發呆囉……不過噚日遇到既一家三口….真係好經典…..做到中段個阿爸已經起哂pair話我……到最後我幫到佢地做到佢地想要既野……佢個仔仲係要啤住我同我講:浪費我時間………..我同佢講:小朋友…我已經幫你地做好你地想要既野….我仲點樣浪費你時間?….佢之後唔忿氣…..再啤住我….仲用食指指住我……我同佢講:小朋友….你咁樣望住我係咪有d咩唔滿意我???你可以講出黎喎……….跟住佢阿媽先輕輕同佢個仔講:你唔得咁架……….我想講…..個仆街死0靚仔得五歲幾………話我浪費佢時間…..我懷疑佢連字都未識解……一家三口都係香港人…..你唔怪得我咁憎幫香港人做野……求人都求得咁串…..幫完佢仲要俾佢個仆街仔啤我……個師奶真係識教仔…..教左個怪物出黎….自己睇漏野就走上黎賴地硬….三個正一食屎狗…..哈哈….舒服哂~不過呢幾日既天氣驟晴驟雨….跑番工哥時落大雨….開始做野就猛放晴….一係就跑番工時勁曬…..做野哥時又會狂風大驟雨…..都幾騎呢……..咪同我一樣囉…..



唔記得左幾時……哥日去左觀光塔睇叛謀狂花(salt)…..睇之前就去左佢戲院前面既cafe on four度陪寶寶食左d野……我就叫左杯apple tea…..凍冰冰既apple tea好好味…..廿幾蚊仲加埋海景…….其實我對蘋果茶係有情意結囉…….





寶寶呢就叫左個雞肉泡芙…..同我想像既有d出入….我一直覺得泡芙係甜既…..但係呢個我又覺得…幾好食喎…..d料其實都幾香既….不過雞肉好蝦人煮je…..個味好好味….但都係鞋鞋地……個重點係….個皮爆勁好食….有d似油炸鬼…..我下次一定會再食…..個舊野超大舊….兩個人食都好ok….佢d野又唔係太貴既…..黎飲個下午茶都幾唔錯架~幾廿蚊咋~~~~~~


套Salt都幾好睇…..安祖蓮娜都做得幾ok…..重點係殺神特工既班底嘛….咁就有保證啦…..個故事又係估佢唔到………….之後睇完覺得事不宜遲……衝左去大會堂睇埋里安納度套潛行凶間(inception)………..其實睇就幾好睇既….不過我就係唔係太白….有d野都解唔到既…..不過睇故仔就唔好駁故仔…….視覺效果就一流喇…..仲有我未見過有影評會俾一百分囉……….







頭先食飯…..

我:咦….你執好個鞋架…鵬仔d鞋去哂邊呀?

媽媽:dump哂喇….又唔俾得人…

我:………..

媽媽:做咩呀???

我:無野呀….咁佢對拖鞋呢?

媽媽:都dum左喇……

係哥一刻…..食食下飯…..成隻眼充滿眼淚….

但沒有流下………..

今日睇新聞透視……

睇到甘肅省有個女人…..

因為泥石流…….令佢一家九口…….

佢個老公….兩個仔….兩個新抱….三個孫….

一夜之間死左…..得番佢一個….

醫生話佢身體都受重傷…..但係佢心理上既傷仲難醫治…..

我比她幸運……

不過我知道……

總有一天……….

我同佢一樣……

媽媽總會離開我….

我沒有了爸媽……只有我一個人生活:[



報時:距離西葡之旅仲有—-28日….一個二月既時間~

沒有留言:

張貼留言