2010年7月31日 星期六

給爸爸的一封信

爸爸:

爸爸…..爸爸……

呢個名詞對我依家黎講好遙不可及….

唔可以好似以前咁樣成日叫你喇….

哥日夜晚………同你食完飯…………

你話去行松山……….

突然有人上黎屋企通知我同媽媽你暈左係度

落到地下見到你躺在地上一動不動………

嚇得我和媽媽彈起……

有個先生叫我同你講下野睇下你有無反應

我只會像小朋友那樣站在你身邊一路哭….一路叫爸爸….

當時我好驚……只會叫爸爸…….


好突然好戲劇化地……你係哥晚離開左我同媽媽….

事前毫無徵兆………..你平時是那麼的健康!

只是那樣…..那天和你食左晚飯…你話去行松山

就沒有再回來我們的家……

我有諗過無左爸爸媽媽既生活……..

但無諗過咁快…………

我知你為何這樣…..你是為我們好…..我沒有怪你….

只係我依家會常常想念你…….

當屋企靜蠅蠅時……………….我會想起你…..

當我番緊工時…………………..我會想起你…..

當食飯時…………………………..我會想起你…..

當搭(車立)時…………………….我會想起你….

當看見電單車時……………….我會想起你…..

當看見家中的調味料時……我會想起你…..

我真的常常想起你……..

係我人生中呢廿五年……..你就錫足我廿五年…..

我既所有…都係你同媽媽俾我既…….

我知你永遠把最好的留給我……當我做錯野時原諒我….

當我跌倒既時候鼓勵我………….你是那麼的好!!!

但我又在想……那我以後又變怎麼樣???

我現在真的知道心碎的滋味是怎麼樣

你離開左我同媽媽…….我的心真的變得很碎很碎

相比經歷學業上的不如意…..工作上的磨練……甚至失戀…..

呢d都變成不怎麼的一回事…..

失去了你….才令我真的心碎…………………

由從前無憂無慮的天真妹妹……..

到現在知道我自己真的要成長………照顧媽媽….

我知道能夠成為無憂無慮既妹妹係絕大既幸福….

因為佢地有爸爸媽媽係佢地既身後為佢地支撐……

漸漸我由第一天的不相信…..

到我見到你躺在棺木中的接受現實……

看到你躺在棺木中…..那一刻我真的感到好難過…….

但係我應承你……悲傷過後我會好好工作….好好生活….

照顧媽媽….唔會好似以前咁細路仔……

諗諗下…..我地仲係幸運既…..

記唔記得呀?

哥晚我諗住出街食飯架…..後尾朋友取消約會我就番左黎屋企

同你食左你生前…….我地一家一齊食既最後一餐晚餐

我記得哥晚你整得好好味….我有狂讚你架!!!

你同我講:係匈牙利豬扒!!!!唔係斯洛文尼亞豬扒!!!

真係好好味…..哥種味道…..

我永遠記在心中…..無人會整得好似你咁好食架….

呢度唔會再有我同你既抵死對話喇….

只會有我同你過往既回憶同我對你既思念

爸爸……老豆……肥鵬……臭仔……..

爸爸…..我真的很愛你:]



很愛很愛你的女兒

李嘉bee敬上:]

沒有留言:

張貼留言