2010年8月25日 星期三

連嘔五獲:P

哎呀….今日真的無話可說…..本身今日星期三….約左大家係開會既時候黎一個早餐會……………仲要係有now闆請…….黎一個香噴噴既m記早晨約會…..點知一起身…..一路諗自己今朝要食咩餐……..先發現我個頭痛到炸開……刷完牙嘔左第一次………之後個人越黎越梅……….嘔左第二次…..仲係度諗緊番唔番工好….再嘔多一次…..第三次仲要係好似d蟹咁樣嘔白泡…..蔚為奇觀~係嘔左三次之後我就決心衝上山頂睇醫生……八點八上到去……好少人….可能因為仲未開學….無哂小朋友…..奇蹟咁樣……九點三就可以離開……….今次睇急診真係好開心……一來個分流站護士超有禮貌……令我覺得自己病左都無咁可憐…….二來係…..終於有個山頂醫生肯理下我d頭痛喇~佢睇完我之前d病歷之後同我講:華…你頭痛得都幾密喎……..我:係呀……係經常….成日…….醫生:華…你咁樣唔得架喎………………之後我就將我個鼻既情況同佢概括地講一次…………..個醫生得到既結論係…..可能我係患上偏頭痛……仲將我轉介去神經內科度睇~開野….終於有醫生理我喇~如果…可以順便睇埋我對眼就好喇~不過之後番左屋企…..又再連嘔兩次…..成個人都暈暈地……訓左三個鐘…食左兩次藥先好番d依家…….我希望專科可以控制到我既頭痛….唔想再俾佢牽住我個鼻行……又唔想食咁多止痛藥……….hehe….多謝寶寶今日中午特登上黎屋企探我…..仲帶黎寶礦力和朱古力餅…..錫錫*3*



有一日同屋企人去葡京飲茶……見到好耐無見既巨形魚缸……媽媽話…我細細個哥時好鐘意企係哥度睇魚…..哈哈….其實依家都好鐘意



咁又令我諗起我細個哥時有一樣都好鐘意……..有時夜晚爸爸媽媽會帶我去噴水池玩…玩下沙砲….燒下滴滴金……哥時應該得兩三歲……………我會不停執地下d………………….煙頭~仲以為自己好叻…..執一大堆….攞去俾爸爸媽媽睇認叻……哈哈…..仲要係次次去親噴水池都執…..我係傻仔我認



又係細細個既事…以前去親葡潮飲茶都一定會叫呢個—-兩面黃……係將個麵煎到兩面香脆…..然後點d浙醋同落d糖一齊食…..


細個哥時好鐘意食架…..所以一去呢度飲茶…我又忍唔住叫!!



好香好香呀d浙醋…..但好可惜….佢已經整得無以前咁好味


因為個麵煎得唔夠香脆……..真係可惜可惜…..不過情意結之下….我下次去都仲係會俾機會佢既………







噚日係廁所有人同我講….

同事:tiffany…你除低個眼鏡俾我睇下….

我:做咩呀….好驚呀…

同事:無呀…佢地話你好似衛蘭呀……(佢地即係唔止佢一個)

我:…..又係咁講……之前已經有人話過….

(請注意….唔值得開心….因為佢地係話我似未化妝既衛蘭……..我相信應該係個眼鏡既問題…..呆左…..)

其實之前都有人話我似其他明星…..不過…..似哥d人令我摸不著頭腦……………..我唔知我有邊一忽似佢地……..



今日唔舒服…..

有幾樣野我好想食….係突然間諗起既…

1.瑪嘉烈個雜菜湯…..好想好想飲….好想食佢d西芹

2.腿蛋治(唔知點解近排上山頂睇完醫生都好想食)

3.朝早既魚柳包餐(點解係朝早..因為朝早有薯餅嘛)

4.義字街祖兒既蝦冬蔭功

打起字上黎都想食…..救命……..



其實坐係度等緊睇醫生時…….

有d唔開心…因為我想起那晚…..

在那間冰冷既急症室房間……

無助地等待爸爸的消息……

爸爸…爸爸….我想你:]…不過我會乖:]



報時:距離西葡之旅仲有—-20日!!!

進入緊急倒數階段….

相機….買左!!

尾數….交左!!

仲差換錢咋!!

番完學真係開心好多~又唔使就我番學去玩…

希望今年再有多一次機會去玩啦~~~(今次都未去…..哈哈~)

沒有留言:

張貼留言