2010年8月20日 星期五

單車

噚日哥個好人叔叔番黎俾番三百蚊我喎~好野~不過我再發現….又找多五十蚊俾人…….我都唔知我自己搞咩~知喇知喇我下次會小心d架喇……不過有時太投入就會唔記得埋下數架啦嘛…..終於都到左星期五lu~唔係期待d咩特別節目….只係….想休息下je……..



哈哈….杯杯送俾我既海棉寶寶memo…我好鐘意佢識企係度既設計


佢仲陪我學左一堂英文…….不過我唔捨得用佢…….




上個星期五去左氹仔官也街紅記食飯…哥日見到好耐無見既fingg…大左肚既佢真係好得意~想快d見到佢個bb呀~想同佢玩~去紅記途中影到既…好靚呀~不過我只係用我個電話影….同埋架車行得好快…所以質素差左dd~




去親紅記一定要食南乳雞奕….但唔知原來佢d燒肉都唔錯喎~


仲食左個雲吞雞煲…..不過由於我岩岩作感冒…..飲左呢個超濃雞湯……超難受….成個人溫溫dumdum……….好辛苦…好攰….但係訓極都訓唔到……….我以後唔敢作感冒時飲雞湯喇………………………………哥晚佢地食完飯去左venetian行街….我就買左個糖水番屋企俾媽媽食……我自己一個人係氹仔坐巴士番屋企時….突然我諗起和爸爸一起食湯圓…….不禁自己一個人係巴士流起眼淚………不過我無同其他人講起……







前幾日聽到這首歌…….我哭了

不要不要假設我知道
一切一切也都是為我而做
為何這麼偉大 如此感覺不到
不說一句的愛有多好
只有一次記得實在接觸到
騎著單車的我倆 懷緊貼背的擁抱

難離難捨想抱緊些 茫茫人生好像荒野
如孩兒能伏於爸爸的肩膊 誰要下車?
難離難捨總有一些 常情如此不可堆卸
任世間再冷酷 想起這單車還有幸福可借

經已給我怎會看不到
雖說演你角色實在有難度
從來虛位以待 何不給個擁抱
想我怎去相信這一套
多疼惜我卻不便讓我知道
懷念單車給你我 唯一有過的擁抱
難離難捨想抱緊些 茫茫人生好像荒野
如孩兒能伏於爸爸的肩膊
哪怕遙遙長路多斜
你愛我愛多些 讓我他朝走得堅壯些
你介意來愛護 又靠誰施捨

難離難捨想抱緊些 茫茫人生好像荒野
如孩兒能伏於爸爸的肩膊 誰要下車
難離難捨總有一些 常情如此不可堆卸
任世間怨我壞 可知我只得你
承受我的狂或野




聽到呢首歌……….

令我諗起…..有一次細細個哥時

爸爸帶左我去遊電單車河………

我其實好鐘意遊電單車河………因為覺得好自由自在….

"懷念電單車給你我…..唯一有過的擁抱"

記得哥次……爸爸同我遊完一輪車河之後….

由於當時佢將會係機場做野….

所以帶左我入去仲未開既澳門機場跑道入面參觀…..

我當時覺得爸爸好威水……可以帶到我入去參觀….

亂玩完一輪之後仲帶左我去一個露天茶檔度飲左個好開心既下午茶

去左路環唔知邊度摘人地d生果…..

哥日玩得好開心………

由於細個爸爸成日都番工….我地好少兩個人去街…

多數我都係同媽媽去街多……

所以我對哥次印象好深刻……原來爸爸都係……

大個左之後我地仲成日提番起呢件事tim…..

我依家變左一個愛哭寶寶tim;[

又係陳奕迅整喊我;[



o…….

不經不覺爸爸已經走了一個月….

整整的一個月….三十多天…..

昨晚我又夢到你….我還問你我可不可以觸碰你….

我想….我太想你

想起那天….我現在還是很難過…..

但請你信我….我真的有努力向前走……



哎呀…….

聽日媽媽同寶寶都唔得閒….無人陪我食夜晚飯….

車~我自己搵好味野食~

不過見到媽媽安排節目去玩…

我很開心:]



報時:距離西葡之旅仲有—-25日咋…

點算呀….我好似咩都未做過….

連相機都未買…..歐羅未買…..

沒有留言:

張貼留言