2010年8月11日 星期三

嚮往變為懶懶熊

今日呀….唔算多又唔算少野做啦……不過好攰…..因為噚晚曾經頭痛過……下晏在充滿趣味性渡過……係多野做…不過都幾開心…..好耐都無去neway唱k喇….好想去呀….好想去嗌下….大聲叫下……..



有時候….總覺得懶懶熊有點像我……..



哈哈…..我都成日蝦小黃雞(寶寶)架…..搞到佢咁忙又真係幾好玩….





肚皮也很像……腰間總纏住一大團肉…….哈哈




呵呵……小黃雞喊到大珠小珠落浴盆咁樣…真係可愛




heheheheh~~~~我真係好鐘意呢張~~~




有人話佢呢張相佢化妝好似我….我都覺得…..好鬼似呀~~~~


但願我也能像懶懶熊…..輕輕鬆鬆開開心心地過每一天~(圖像來自杯杯送給我的台灣手信…..懶懶熊本書~)







放工有人請我食左串麻辣包一串火腿丸…..

滿足又開心………

但在巴士站不經意的說起爸爸的有趣…..

說起他每年一度的乳豬海鮮bou………

真的有點想念…..

以前常常請教佢點樣煮野食….

我未學好…..佢就去左第二度……

好彩都學識左煎牛扒….

都叫有一技之長!

今日見到人地打機…..

有人問我:你有無呢隻game?

我答:我有…不過我唔打….因為我鐘意睇人地打….

其實我鐘意睇人打機呢個習慣….由好細個開始培養…

以前仲係黑白gameboy哥時….

好興打super mario…..

哥時爸爸好犀利……過關斬將……

以前無得save….要一口氣過哂先可以打爆機……

最掃興係打打下哥時無電先攞命……又要重新打過

次次爸爸玩親都會打爆機….我就最鐘意坐係佢隔離睇……

睇住佢過關….我就會唔使打都好開心….

到左現時….我有自己一部遊戲機…

但我仍然喜歡睇住人地打既哥種感覺



今天你對我說的話….

真的有令我刺穿心臟的感覺…

真的….我企係counter聽完

有想喊的衝動



報時:距離西葡之旅仲有—-34日

我真的開始有興奮感覺喇~

因為西班牙嬴左世界盃嘛…..咪要去下囉~

沒有留言:

張貼留言