2010年8月6日 星期五

星期日去永利軒飲茶

今日到左星期五…..呢個禮拜真係過得無驚無險……真係好:]……….我鐘意咁樣……有充足的時間去做……….對我同對d客都應該係好:]…….今日仲有人請哂我地食生果杯tim……仲要係我好鐘意食既偉記~好好味呀……….噚日中午都好開心…..中午同左sasa佢地去飲茶…….去財神…..食左好多野…..好開心….不過我估唔到五個人食左成千蚊…….中午飲茶咋……不過好彩用六折食券…..如果無食券就唔好行入去喇……



又係唔知邊個星期日…..去左好耐無去既永利…..


其實我覺得佢呢盞燈好靚…..不過聽人講佢係吸d賭客既財!!




目的….係要去永利軒度飲個茶……..終於都去到喇~




不過等左好耐位呀…..等到成兩點三先有位….有個小朋友好醒咁有書睇




佢d位都幾舒服…..有梳化坐…我幾鐘意佢張白色大梳化!


好想有一日會好似哥日咁笑得咁開心…..可以嗎?



佢有一排位好靚對住落地玻璃窗….出面有個湖架….幾靚架真係




佢有一個餐幾抵架….168蚊???定138蚊???可以係佢特定既餐牌度揀6個點心…..我地叫左哥六個之外….再叫多兩個….兩個人….食八個點心…..痴線……


不過佢d點心都幾ok喎…..幾精緻…..蒸哥d又真係即蒸……超級熱辣辣!我最鐘意個蘿蔔糕….因為佢唔係得舊粉…..真係有好多蘿蔔架…仲有最右上角圓形哥個係糯米雞…..蛋香煎糯米雞….都幾好味~



我最鐘意呢個….桂花椰汁糕…..好好味呀!!!!!桂花味好香呀~~~~


兩個人食左三百蚊……都ok架~不過中價囉….好過財神成兩百蚊一個人卦



我覺得佢條長廊都幾靚~~~~~~~~~~~




見佢有四個鐘免費泊車…..所以出左去行下




哥日超猛太陽…..見到新起既wynn….唔知有無商場係入面呢?




跟住見未行過…..就走左入去對面一號廣場涼下冷氣….梗係涼下冷氣好喇….入面全部都係名牌……都唔係我買既….不過我欣賞佢裏面用花整成既動物


幾得意…..隻豬仲識得企起身…..超肥豬



呢張相….個焦點唔好放到咁大…..個主角係patrick呀!




以前就係咁…..簡單影張白痴倒影相就夠我開心玩好耐…………….








噚日番左第一堂記憶學學英文….

開頭覺得好悶…..

上上下又覺得好有趣…….

雖然個課程係貴左d…………..

不過我真係真心期望經我努力後….

我真係可以背識一本字典既英文生字….

你無眼花……係一本字典……..

如果真係背得哂…..咁個課程係超值架……



我以為我可以好似以前咁對你….

但事實係……….好抱歉……

我唔得………..

因為我一見到你…..

我就諗起你點對我……

我就會覺得你好假…….係我面前做所有野都係做戲

以後你唔犯人…..人地就唔會犯你…..

我諗係呢個時代既社會係無呢支歌唱

我唔敢講以後….但係依家…..

我無當你係我朋友……我都唔知所有既人係咪都係你踏腳石

如果你真係有成功既一日…….

我恭喜你…..

不過我唔會服你



依家我既心情……

有d難以形容……………..

其實我唔想見到咁多人……..

但偏偏每一日就係面對住形形式式既客…..

唔好話客…..連d同事都係形形式式…….

當大家開心既時候….我都會鄧大家開心….

只不過我企埋去……..就有d格格不入咁……..

因為包圍住我既………應該叫落寞….係咪有d難明??

表面上既開開心心……..實際上我想望住某一點發呆多d……

我知我最終都會開心番……..

一個月???兩個月???三個月???

我唔知……但唔係依家…..

我從來唔係一個悲觀既人……甚至可以話我係過分樂觀

但係……依家我又樂觀唔到……

成日好擔心媽媽呢樣…..媽媽哥樣….

將自己驚既野….代入去媽媽度….覺得媽媽都唔得

其實…..原來佢比我所諗既叻好多……..

佢仲同我講:你放鬆d啦…..唔好拉到自己咁緊啦….我地兩個都要長大架

佢都講得岩既…………

我地都要長大



星期五喇喎….

星期五….

咁又點?

唉………………………………………………



報時:距離西葡之旅仲有39日!

我真心希望我和小寶會玩得好好好好好好開心…..

玩完之後…….重新投入積極既生活!!!

我話既!

沒有留言:

張貼留言