2010年8月27日 星期五

G11試機~

er…..今日…我又做錯野喇……………………..除左以笑遮醜外…..只可以下次小心d……死啦…我依家覺得自己好蠢呀…成日做錯野………..雖然我今日無做過d乜野…….但係….都係好攰…………我諗睇住人地做我會仲攰過自己做…………..聽日既聚會要唱一首eason既氹小i開心既…..本身eason既歌咁多都唔係好難搵既……但要搵到一首用女聲唱到既好難搵…所以……….我依到依家仲未搵到…………哈哈~仲要唔可以撞歌tim


早幾日夜晚出左去同屋企人食飯…..順便帶部G11出去試下機……….行去食飯哥度時………..見到幾靚就影下…之前都用過舊相機影過呢度….



不過就硬係覺得新相機影得靚d~以前有同過爸爸媽媽去過下圖既地方食飯……記得又大又抵又好食~



哈哈…..去比薩食飯呀…好耐無黎過喇~仲要係同屋企人一齊黎


仲以為星期二會無乜人…..點知坐下坐下……全間都坐滿人



hehe~我話要練習做自拍達人架嘛~拉埋媽媽一齊影


覺得我同媽媽似唔似樣????一直都係咁….當d人見到我同爸爸一齊就話我似爸爸…..同媽媽一齊就話我似媽媽……所以我一直都唔知自己最似邊個…..或者…..我係有哂佢兩個最完美既野~~哈哈~~~鍚哂你媽媽~



見到佢個special menu度有個蕃茄湯…身為蕃茄發燒友既我梗係即叫啦


不過我就覺得酸左少少….同埋真係好似食緊蕃茄蓉咁囉~真係…我都係覺得中湯好飲d~



呢個係表姐推介!!!風乾牛肉裏面夾好多芝屎~~好好味呀真係~~




個risotto一定要緊記….下次一定唔好叫黎食呀!!!!!!!!!!!記住呀


超級唔好食!!!



隻雞既味其實幾好味既…..不過我覺得鞋左少少囉………




華~t-bone呀~~~~~~~真係舊骨好t字呀~d牛肉係生生地架…..配d蒜蓉芫茜橄欖油醋呀咁樣……好好好好好好好好好味呀~~~~~~~~


我地叫左八樣野食兩個湯一支水……八個人埋單九百零九蚊….華~~~~~~食咁野都係每人一百一十四蚊咋…………仲平過平時囉…..加上一家人食飯好熱鬧…好開心~







唔…….

頭先沖完涼….唔知點解…..

突然諗起肥仔光脫脫上身+佢最愛既黃色阿迪達短運動褲裝束

挺起肚dum的樣子……覺得佢好搞笑好可愛….

所以吹吹下頭……我又不自覺地流下幾滴眼淚……………

爸爸~我愛你呀:]

雖然我外表能回復以往般快樂….

但內心失去你的痛…..永遠不會忘記

所以遇難港人家屬既感覺…..雖然我唔可以話我能完全感受一樣….

畢竟事件不同….

但至少我能明白…..失去爸爸的痛

陳豪套公主嫁到好笑到唔得…..

相信你係度一定笑到超大聲…

震到我耳膜都穿~



噚日番完最後一堂記憶法學英文……

d方法都唔錯既….

不過我認為…

最好係又可以抖一陣喇….

雖然呢樣野係我自己想學既…..

但係一放完工….食飽飯…..趕趕忙忙咁去上堂…

都有d攰既…………..

所以放左工….留係屋企抖下同玩….

都唔錯丫~遲少少先再搵d我鐘意既野學~

呢個就係讀完大學既好處~

去玩又唔使理咁多~學野幾時學都得~



報時:距離西葡之旅仲有18日~

原來兩個禮拜多d咋!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言