2010年8月18日 星期三

安琪兒.......又香又甜又好吃~

omg!!!今日有個小朋友好慘呀….收少左300蚊….希望叔叔好人聽日番黎俾番三百蚊佢啦……..求求你~老天爺爺~



連續兩個禮拜我地都去左食八佰伴間安琪兒…..其實我都幾欣賞呢間野….收一個包五十五蚊…..選三隻料……加任選其他配菜好似蕃茄…生菜…之類之類……佢d料都唔係垃圾……….有煙三文魚呀…巴麻腿…..沙樂美腸…..法國芝士….意大利芝士等等…..你唔好理佢俾咩貨色你…..五十五蚊喎….個包係足夠兩個人做中午飯囉…..下午茶直頭四個女仔都仲得……..坐夠佢個幾兩個鐘….都咪話唔爽…..


爆料呀唔該……….




咁樣一個下午茶…..兩個人都係每人五十幾蚊….已經會好飽…..


除非你想要既係茶餐廳既下午茶……否則我諗唔到比佢更抵…更就腳….更好味既選擇



不過我最欣賞係佢個巨型牛角包……如果佢有既話….我係每一次都會叫黎食……因為超大個….超抵…….超多料……………………………….隻碟都唔夠擺囉




我形容…..佢似一隻兩斤既象拔蚌….痴線….好大個……


其實我真係好鐘意食牛角包…….今係好好好好味….如果有一個牛角包…同一舊好香滑濃香既牛油…….我就會已經覺得呢餐好完美!







今日又開心番少少….

可能今日食左個麥當勞做早餐卦….

哈哈…..

不過我知開心既日子唔耐….

下個禮拜又唔同哂lu~



報時:距離西葡之旅仲有—-27日咋!!!!

即係仲有4個禮拜度…..好緊張呀~~~

歐羅好似今日平番少少喇喎~~~~

係時候入貨喇~~~~

今日仲已經買定太陽油tim~~~~~

沒有留言:

張貼留言