2010年8月10日 星期二

PaulPaul生日凱旋門自助餐

唔……都過左一個幾開心既週末……令我對週末有番少少期望啦…….哈哈…..歎左成個禮拜…….直到噚日公司都係無乜野做……好正咁既……失驚無神班人今日又好似約埋一齊黎…..真係好熱情呀~攰死人喇今日…..個膊頭可以唔要喇………有人今日同我講:我想用我個生日願望令到d客變得聰明d……我:無用架….你個生日願望咁卑微……改變唔到咁多人架…………..跟住佢話:一年一個變聰明d都好丫………..你睇下我地幾絕望就知d人有幾蠢……..蠢到真係想一野打落佢個頭度……………..今日中午番屋企食飯睇既秀才遇上兵…..陳豪真係好笑到我……氣咳呀….哈哈哈哈哈….真係好鐘意陳豪做笑片



係同一個星期既星期六星期日….我一連兩日去凱旋門食野…..就係去東瀛十八番之後一晚……去左食佢個自助餐……仲要係全家人一齊去…..叫得郁全部人一齊去食自助餐既原因好簡單………….就係我親愛既paulpaul生日喇~呢日係爸爸走之前一日…….好開心佢走之前可以同全家人一齊食左餐好開心既飯…..呢樣係大家之後諗番起覺得安慰既野:]



講番個自助餐先…..我見佢好認真真係用後邊個爐黎焗d pizza…..應該唔會難食得去邊…….點知又無味…..又硬…都唔好食既…..





近睇少少….番薯….粟米…..仲有麥樂雞….咁都擺得上黎???




呢個老兄個樣咁誠懇咁…..就以為佢煮d野好食


真係難得佢連個意粉都可以煮得難食………………係真係難食:P



全場最好食….就係呢個阿哥整既pancake….好慘…淨係得呢樣好食


呢度吸引人黎既原因係因為…..三個送一個……價錢夠哂平….不過真係唔好食囉….我寧願慳番d錢係屋企食個杯麵好過……..不過好彩舅父識人……先有牡丹蝦食….哈哈……不過要我自己俾錢我係唔會黎既……



有8美圖呀~~按大細影落去……由於家家同妹子身在外地…..佢地哥兩格由佢地媽咪…..即係我姨媽……仲有paulpaul頂上…..其實本身我係排第三既….依家好似變左最大咁….如果你地兩個係度就岩岩好喇~~


無見細佬一排….估唔到佢已經高過我好多好多…….驚驚~



成日陪我唱k同玩既表妹~哎呀…已經生到咁大個喇….(好老氣橫秋呀我~)




呢個就係我paulpaul(好石歧話口音)喇~鍚哂你….祝你年年有今日…歲歲有今朝…成日都咁好精神!!!一句講哂…無你…就無我阿媽…無我阿媽..就唔會有我!


錫錫…..錫哂你*3**3**3**3**3*………遺憾是…..偏偏那天沒有和爸爸拍照……



所有在澳門的乖孫孫和親愛的paulpaul拍照留念….仲差你兩個呀:]








噚晚又番完記憶學…..難又唔係好難既…

佢既方法記生字又的確係幾易記…..但要持之以恆每日背…..

好驚我無恆心咋~逢星期一四去上….

當俾自己行下街……哈哈…



這數天的我…..又跟前幾天的我….

有點不同…..

不同既係………我覺得諗野諗得正面左….

眼看陽光會微笑…..看見我想見的人會高興….

仲有覺得開心既係……

見到媽媽真係會照顧自己…….

聽到佢今日為自己排得滿滿的節目…….

我感到安慰………媽媽開心….我也開心

其實….我懷疑唔識照顧自己哥個…

係我先岩…….

見媽媽近排咁乖…..星期六日行左各大名店…

去搵一個佢心目中既鎖匙包….

需知道….我同名牌係絕緣…….

仲膽粗粗走勻各大名店….什麼LV….CHANNEL…DIOR

係四季乜都行過…..最後揀左個我無諗過買既gucci俾佢….

見佢話個電話壞……..仲送埋個電話俾佢……

想講既唔係為佢使左幾多錢…..

想講既係…..能令佢開心既我都想做……

不過加埋之前我去旅交既五千蚊訂金……

我成個雙糧…..就咁拜拜~



今天的心情….是開心的…

我知道…..我和媽媽的生活總得繼續….

笑著向前走…..總比愁眉苦臉的向前走

開心和容易得多:]

我真的感恩…..我仍能生活在世上

和我最愛的媽媽一齊生活…..

做我最想做的事……今天晚上還吃了媽媽煮既西芹炒雞柳….

我已覺快樂:]

今日收到家家同b哥係美國寄番黎既咭…好開心



但係有無人可以同我講….

點解黑夜既寂寞……比起白天既寂寞

較難以排解?



報時:距離西葡之旅仲有—-35日!

一個月多少少……..

好吊癮呀!

好開心既係….我可以係去旅行之前….

放四日假開心下先~

之後去十一日旅行….

去完旅行番黎之後…..

又放九日假!!!!!

這就是我今年的23日大假!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言