2009年3月31日 星期二

泡菜國極寒之旅23032009---Part 2

唔………今日又上左山頂覆診喇………又係睇個鼻…..今日阿醫生叔叔突然同我講(之前都睇左成三四次):你個鼻中筴(唔知係咪呢個名詞…..因為阿叔叔係內地人我都聽唔清楚佢講咩)歪左…..所以導致你成日鼻塞流鼻水….仲會令到你頭痛…..依家咁樣睇都係好保守既醫法…..如果你想好…就要做手術喇………………………下?!做手術……我無諗過會係我個字典度出現喎…..不過頭痛既問題又真係幾困擾我喎…….又成日流鼻水…..咁即係點呀???做好??定唔做好呀???我個人又怕痛….又怕死……….唉…..今日又用支好似長劍既物體放入我鼻窿度…..塞到超上好驚….成個人定左格咁……救命…檢查完仲好唔舒服架….嗚嗚……………………………



Day 2—-Part 2

上回講到…..哥隻獅虎呀……..唔……….跟住就入到第二個區域喇….呢個區呢係睇熊既……..華……d熊懶到呀……..根本就唔會行……….坐係度…..等ja車既叔叔俾野佢地食…..我地仲笑佢地每隻都有一個職務………呢隻既職務係負責坐係度…唔怪得佢咁肥啦…………………….




佢係負責做請請手勢乞食…………(都叫做有做過下野)



呢隻直頭擘大個口食唔到唔去執tim呀(見唔見到…跌左係佢隻手度呀)..因為佢知道下架車快到……..實有得食….好懶同我一樣



呢隻就係0係出口負責做拜拜手勢架喇…..



咁我地一玩完呢個之後….我就同joady一齊衝左去哥個全世界最x既哥個過山車喇…..點知………..一行到埋去…………維修中囉…………………….一場黎到………….你同我講….維修中?!…………算啦…當我唔好彩啦…..於是我地就去搵其餘兩個睇落都有d料到既過山車………………點知….兩個都係一齊維修中………….我靠…………………………唔係下話…….你雖然係淡季但係唔使全部一齊維修架下嘛….唉…….去到一個唯一有開既過山車…………….只係一個兒童過山車囉……….完全無高潮就玩完….我同joady完全無叫過之下就完左囉…….想死………..無得玩哥個過山車我地都要同佢影一張相呀



好囉…咁咪死死地氣玩第個囉…………不過我未玩過呢個喎…..唔知點解我阿媽咁叻呢…..影到呢張相….華..呢個機動遊戲其實好驚呀佢呀…..張你塊面向下…係高空一直衝去地下架………….真係超驚囉唔講得笑………….玩完我仲唔記得joady叫咩名呀…………………傻左囉




接住落黎我地就去玩左同呢個差唔多既物體………….不過呢個係八爪魚腳咁囉………….以為差唔多….但係……………唔係囉……..見唔見到我個樣先?????呢個係岩岩開始咋



之後佢將你fing到呢….好恐怖呀……..對腳完全唔知點樣擺黎擺去………….唔知你地搵唔搵到我隻腳….係正中間哥行….最開哥對著con屎既腳就係我喇…..隻腳會俾佢fing到超級樣衰囉…..好明顯睇到我俾佢fing到交叉腳



跟住我地就去左食飯囉……..食d烏冬呀咁……不過呢…由於我玩完哥兩個機動遊戲之後就無乜胃口喇…………想暈呀………但係小食呢…又唔怕喎….呢舊野其實我一路都唔係咁清楚佢叫咩名囉……..長長地好似油炸鬼咁….但佢又有糖架喎………….係日本迪迪尼食過….係美國某海灘邊都食過…..我覺得佢呢個都無以上兩個地方咁好食囉…..點解澳門無既?



仲有呢個粒粒雪糕…..雖然唔係d咩新鮮野呀……哥時係澳門買我記得要成廿五蚊一杯架……呢度兌換率問題…..2000W即係葡幣十蚊咋…………..華抵到呀………唔食真係對唔住自己呀……………於是我就係咁…………食左三杯喇……..



其實呢個遊樂場d野都幾靚既……





我同joady自從玩熟左之後同佢影d相仲多過我同我媽媽..哈哈



出場喇出場喇….juno出場喇….真係好似盧廣仲呀…………不過佢靚仔少少囉…唔知當佢知道邊個係盧廣仲之後佢會唔會應我地應得咁開心呢??其實佢都幾辛苦……除左擔當攝影師之外…..仲做埋我地阿四….即係食飯時需要乜野加d乜野都係搵佢……..成餐飯佢就係咁幫我地烤肉呀…..加泡菜呀……相處左一兩日之後…佢已經識自動波每餐俾兩碗飯同勁多紫菜我…………….叻仔呀下~



跟住就去左一個叫梨泰院既地方買野……哥度好似乜都有d…好似八佰伴咁……又有護膚品又有牛仔褲賣咁…..但係哥度d人既態度真係好差囉…..但d evisu tee又太抵…咁我又幫襯左3件囉…哈哈……不過佢哥條街賣哥d野唔係咁得囉…..又係無乜收獲囉…………不過街邊有個阿e賣d烤尤魚又幾好食幾過癮喎…….佢係擺係d好熱既石春上面烤架喎….好好味呀……之後行完梨泰院就去左食夜晚飯………….唔…你無睇錯呀……..我地又係食燒烤喇…..不過今次係濕燒呀…..吹佢唔脹…..日日都食到成身臭番酒店………………..




唉…..咁講完之後好似個頭又覺得有少少痛…都唔知係咪心理作用…………………….

沒有留言:

張貼留言