2009年3月4日 星期三

抽象畫

今日做得最多既…唔係籌….就係畫呢d……..個心情就好似佢咁


好想被d漩渦吸走…..不過畫呢d都有一個好處…..就係…畫既時候咩都諗唔到…好專心咁畫…….我只會係好唔開心好唔開心哥時先會畫…………對上一次…..我都唔記得係幾時畫喇…..配埋今日既陰天落雨氣氛….有夠愁無???



其實真係講得好0岩….一失足….真係會成千古恨…….昨天用盡所有吃奶的力來告訴你事情真相…..結果當然係我諗咁啦….但估唔到仍然係咁傷心…..或是你真係講得0岩:無野架…..只不過係一個好錫你既人無咁錫你之嘛……….乜原來咁簡單咋???我唔鐘意你地咁樣諗我…..或者空虛真係會令人想得太多…….但我可以大大聲咁講:唔係….請你地唔好否定我……….真係唔好做令自己後悔既事….因為唔係次次都有人俾機會你…….今次….有個肯定答案….真係完lu



只係知道將來……所有既人都同你有無限個可能…除左我



望下自己對手….我知道自己又要鼓起勇氣重新出發喇



又或者…希望我既漩渦會令我闖出名堂啦haha!

沒有留言:

張貼留言