2009年3月9日 星期一

洗脫污名之茄汁火腿意粉

今日咪考iso囉…..今日咪好多野做囉….今日個肚咪咕咕叫叫左成日囉……….唔….心情呀…..唔



唉…….今晚得哥一粒人食………本身都有得出街食……後尾就告吹左啦………有d失望………………所以自己搞下新意思囉….之前我都有話過自己煮意粉好難食…所以今日想洗脫污名….





我就買左兩個蕃茄….切到佢變細細粒….仲有火腿絲…..將呢兩樣野擺係平底鍋加少少橄欖油爆香佢….再放d之前預先煮好既意粉炒炒佢….炒到咁上下…..再加d茄汁…..此時已香氣四溢…..




炒左分幾鐘之後…再加左隻蛋落去…..收火




上碟之後再加d芝士粉….我認為我已經洗脫我煮意粉既污名


最後食完…..真係唔錯喎(拿…我個肚咕咕叫唔代表我無胃口呀)

沒有留言:

張貼留言