2009年4月1日 星期三

泡菜國極寒之旅24032009---Part 1

我發現今日有少少尾運行下……….因為七點番學校測驗…七點三開始….八點未夠測完…………………..咁就走得喇喎….ok sir你真係錫我地喇…哈哈………..不過我地發現事前準備既野……完全猜唔中ok sir既心思………..一題都無出…….我真係吹佢唔脹囉……………….今日有個阿e…….佢呀….俾左超多難聽既說話我聽呀………之後要我行黎行去幫佢搞掂完之後又係度扮哂野同我講:我最欣賞你呢d……………….佢未講完我已經唔想聽佢講唔想見到佢….即刻話:搞掂哂可以走架喇….下一位唔該﹗…………………阿e想話俾完啖屎你食..再俾d砂糖過你食下….不過你都諗下人地究竟領唔領你情先得架…….好明顯我就係只係想你即刻消失係我面前唔想你多講



Day 3—-Part 1

阿jeff先生話….市區既酒店早餐太貴喇…所以我地呢兩日都係出去食………….華…..d餐廳早餐難食到呀……我覺得連多屎都好難食呀…….咩黎架……………….食完之後就出發去左哥個乜乜泡菜學院………….學人家整泡菜呀…….哥個阿e鬼咁嚴肅既…..不過我覺得整泡菜都幾好玩架………又唔係話好難…..不過我就唔記得哂用咩配料喇哈哈……………….






係同一個地方…..有埋俾你著下d韓國傳統服裝………我覺得我好搞怪囉…………..朋友們睇相都唔覺有咩怪….當我話:哈哈…..唔知點解我扮古人既時候都係要帶眼鏡………佢地都覺得我好怪….我同joady兩個似唔似宮女呢哈哈………….





呢張大合照真係難得喇……難得在大家著哂一d同大家真係唔係太襯既衫黎影左張咁既相…….女仔都好d……男仔哥d著完個個都…………..好似淫官囉………….係現場已經笑到我死左………….真係好九唔搭八呀…哈哈..依家睇番都覺好笑



跟住就去左一個叫仁寺洞既地方….係行程上既介紹係咁既—-散發藝術與文化氣息的藝墟小村區…………………..華…使唔使作到咁大呀…………….去到完全地係兩回事呀…..咪又係賣d韓國碗呀筷子呀…..散子包呀其他其他野咁囉…….唉…仲比我之前買既貴好多tim呀….可以話係三倍有多呀……我淨係記得呢日好凍好凍呀…………….係哥條街食風食到傻左呀……食完風之後就去左食中午飯囉…….係人蔘雞湯+長壽麵…..味道呀…….ok啦…..又唔係話好重人蔘味既……唔會難食…又唔會話好食到飛起囉…………………….不過食完個身真係暖番哂呀



食飽飽之後個行程就係大家都好期待既東大門購物城喇(因為已經成兩日都無乜買過野喇….所以大家都將d期望放哂係呢度上面)………….華…有好多商場呀………..實無死啦…..喂…一入去………………………………………….唔係下話….d衫…好靚囉….靚到呀……….我諗我係拱北地下商場會買得開心d囉…..想點呀…………行左成兩大個商場…收獲就係………一件衫….同埋三對襪……….有無咁既可能呀………………係呢個時刻我已經對韓國既物品已經徹底失望



去完個東大門之後….就去左seoul tower喇……上塔之前我地就去睇左個teddy bear博物館喇………..好似話係新開架喎……..都幾得意既




佢有分兩個館既…第一個就係d bear bear著韓服扮以前d人囉







仲有一d模仿唔同既場景既tim…………





待續囉…………

沒有留言:

張貼留言