2009年3月2日 星期一

朝聖之夜

唔……今天的眼皮很重…..同事A問我既眼皮為何咁腫….我答佢:係呀…..我噚日去左做割雙眼皮手術嘛….同事A:真架?!………………我心諗你都傻既….做左都唔會話你聽啦……哈哈………….噚晚睇左好多好多整野食既網…….不過諗起都無得再整俾你食……..都無乜意義lu………..再睇下床邊的三年前日記……真係…..套用某人既爛gag方式….和興白花油…….咪即係點滴在心頭囉~(真係好爛呀)…..我好扁咀now….但都為呢個自己諗既爛gag笑左一笑…好凍呀救命



好喇好喇…..講番d正經野先……星期五出席kate既生日會之前……就參加左一個神聖既聚餐……名為朝聖之夜…..事緣就要由我地既教會開始講起…..說來話長…..我地個會名就係叫做戀愛教會(好難為情呀~)…….點解會有呢個教呢??就要由我舊年去日本時講喇……其時去之前waiwai千叮萬囑我一定要係日本去旅行時幫佢求一道增強愛情運既符….於是我就係出名好靈既京都清水寺求左一道符……番黎送左俾佢之後佢同心上人竟然有左突破性的發展!!!!!真係神奇呀~(最神奇係我買左個同佢一樣款但唔同色既…..但唔知點解我哥個好似無乜料到)……..於是我地就專稱為我地戀愛教主…..哥個符叫做聖物……我地既教員有——大地子(小t),二地子(小貞貞),仲有小地主(臭男人…..但係佢既入教資格係成為謎!)…..無錯….成個會連埋教主係得四個人咋……由於教主既教務功得圓滿….於是星期五晚我地就進行一個簡單而隆重既儀式—-就係去左新葡京食自助餐喇~(我敢話佢係到依家都仲保持到水準既自助餐….價錢又ok喎…262mop一個人連埋服務費lu~)……小地主就食得爽喇….因為今次仲要請番佢食之前既打賭自助餐….願賭服輸但心裏仍覺不爽~哈哈………..



聖物交接儀式—-簡單而隆重…自此..大地子就榮升做教主…而教主就變了教宗





睇到有幾開心嘛???教宗係拍手拍到忘哂形….教主係開心到人仰馬翻




噢…..我已經大大提升左個地位喇~……..呵呵呵…..聖物既真身呀




第一及第二代教主合照~希望佢傳埋d正能量俾我啦




榮升做大地子既小貞貞





教會女成員大哂冷……………….夠索無???????????




教會整體成員….夠多無??????我地同聖物影相d人仲好驚咁望住呀哈哈




為儀式進行順利而舉行熱烈碰杯~




仲有仲有值得一提…..原本3月6日生日既小貞…..我地提前2月27日送禮物俾佢……但係………….唔準佢開………………..到3月6日先準佢開…係咪好殘忍呀???





很酷的大合照….酷得隔離的人抄我地對住塊鏡影~




華!使唔使呀…新葡京連廁所都咁多水晶…最變態係…我地係廁所攞住相機狂影




唉….如果呢個世界上有如果就好喇…..

如果你肯俾_______………..咁我就會_______…………….

係你地眼中呢句句子唔知會點填呢?

if only…….if only………if only

沒有留言:

張貼留言