2009年3月29日 星期日

泡菜國極寒之旅22032009

hello大家我番黎喇…..去完泡菜國lu…..好無玩呀?不如睇下我呢五日既行程先啦~



Day 1

華…..我地係22號既凌晨兩點機去韓國…即係話…之前我地都係無得訓覺既….十二點幾係機場集合……等呀等呀等…等到都恰哂眼訓……終於都等到上飛機喇…今次我地搭澳航呀



但係我覺得澳航d機真係呢…….好…………..正囉……開燈個制仲係上面…..我先知原來哥時坐長榮已經係超級享受




估唔到佢個飛機餐係咁……..呀……………好慳呀



就係咁坐下訓下咁….仲睇埋個日出tim呀





我幾欣賞呢張上又有雲…….下又有雲既相……好得意….當時我仲有諗過….到底有無天空之城……真係好白痴呀我



大約到左七點幾到我地就搞掂哂過關同攞行李d手續(韓國快澳門一個鐘)…….如果自由行既朋友們就記得出哂所有禁區先唱錢喇….咁樣會高d架…….我地當日既兌換率係174……即係1000W=5.8HKD………根據之前黎過既人話…….兌得高好多呢~咁我地唱好錢(記住唔好一次過唱哂你所有錢….如果唔夠係明洞哥d再唱…..個率都差唔多…如果唔係用唔哂番到黎再換番HKD…..會唔見咁好多)….就買d野食下啦…..噢…係familymart見番我最的飯團….但今次係韓版呢….食左個泡菜味….仲有個牛肋骨味(呢個好好味呢…但比起日本哥個蝦沙律味還差遠呢)…….蟹柳也真不錯…呢個就係第一日既早餐喇



之後坐左一陣車我地就去到汝矣島櫻花大道喇…….因為我地個團係春日賞櫻花之旅…..一落車~凍到呀…….睇無線天氣又話九至十八度既…..吹唔脹….突然番凍…………行到去….呀……………………………導遊Jeff先生說:由於仲係太凍,所以櫻花仲未開呀……………下……………………………….仲有個團友話:我見你地個團有櫻花睇我先報架咋喎…….所以櫻花係欠奉囉…只有櫻花樹丫…………這是甚麼臭櫻花之旅呀?!


本來係粉紅色一遍….依家只有丫…我係底下唱左首櫻花樹下



好辛苦我地先搵到一棵…當然要拉住佢影啦



後面哥條就係漢江喇…..不過個地盤好礙眼



睇完櫻花…樹丫….行過見到一個野好得意扮野同佢一齊影….影影下哥時有個團友話:華…乜你咁似佢地既?????????



擰轉頭一睇…………呀……….又幾似喎



好喇好喇吃中午飯喇….呢日中午係食..韓式海鮮火煱……好無味呀??????唔…..ok啦…..我都食左兩碗飯囉…哈哈



其實哥日天氣都唔係咁好………你睇下..能見度得十米囉



不過好開心間酒店房對住滑雪場好靚(不過好可惜已經過左滑雪時候喇…佢都開始融雪喇)…….哈哈





之後去一個Aqua World溫泉水上樂園玩….不過我同媽媽都無浸呀…………….只係係路上影左張相就番左酒店房………

睇星空衛視既”模范棒棒堂”…對….我去左韓國咁遠係酒店房睇棒棒堂呀吹咩…..仲睇到哈哈笑



之後夜晚又去番中午間餐廳食飯…..今次係食韓燒烤肉……不過只有豬肉呢…..我食左十幾舊都食左兩碗飯囉…..但我唔記得帶相機所以無影相呢……..很不爽….第一天無買過任何野呢…..



下回再續

沒有留言:

張貼留言