2009年3月19日 星期四

阿周兒演唱會

哎呀….我鼻哥窿粒暗瘡好痛呀…..家陣今日已經要執下gip喇…真係….唔係好想執!!!……..不過都有d緊張呀….好耐無跟旅行團去旅行喇…唔知d團友好無玩呢????希望唔好全部都係老老的就好喇……….今次係我第一次請媽媽去旅行呀….唔知佢開唔開心呢???韓國我地兩個第一次去咋…..好興奮~~



哈哈…好懶呀…上幾個禮拜睇既周兒演唱會依家先整出黎呀~…….不過呀周兒真係好好睇呀……一流…….加上今次個坐位都唔差架~雖然好睇但我都係覺得香港哥個好睇d…唔知係咪先入為主呢?





不過我地都仲係好遠好遠呀..已經盡力影周兒喇..只見佢o咀呢~




之後同左朗仔一齊衝上去睇周兒….近睇…周兒好slim呢~又白




我同周兒影相呀




我有影到個好正既-逃短片架..不過未成功upload上黎..下次再post~勁舞



岩岩收到風呀……我地哥團得十二個人咋…下?!咁少人既???



聽日再post埋去睇阿周兒之前食哥d好野上黎呀~



韓國之旅——倒數3日~

沒有留言:

張貼留言