2009年3月12日 星期四

我最愛既識識又黎喇~

今日我都幾開心喎……番工又好似好輕鬆咁樣…..呀~當我今日一知道下個禮拜六有得燒烤時….開心到跳黎跳去呀…跳到…..連對boot都爛埋…..傻左……今日放工時自己一個人行下街咁…….行下行下都發現有一樣禮物好0岩我同事….好娘…係一隻中學時代必定送過既杯………但我信我既品味哈哈….買左黎俾佢咁生日禮物…….因為我覺得佢真係好需要





裏面仲有好多糖糖tim….我覺得自己都幾有心思喎




呢兩個少女噚日係度做咩呀??好震呀




我地係為左呢樣呀…我最愛既麥記識識時條又黎喇~




我從來都唔知原來可以俾錢買識識粉囉…..好開心….搞到我買買買留番推廣期後再食食食…我噚日食足兩餐麥記就係為左佢…….多謝小貞貞陪我膽駁膽呀!




呢個少女唔知咩事…係我屋企洗洗下面….話自己好似古代美女




好開心呀…聽日又到一期一會喇~~

沒有留言:

張貼留言