2009年3月1日 星期日

非常柏佬....生擒鯊小姐

今日好早就爬左起身喇….十一點半度…..起身仍然係眼皮重重….搞黎搞去左一輪後….登上28號A直奔氹仔…..去我好鐘意食既興記茶餐廳……就係手信哥條官也街賣大菜糕橫街(不過我諗係澳門人都食過卦~)……….今日就食左個人喜愛既午餐芝屎撈通及淨牛尾湯(飲得出好多味精….但我仍然好鐘意哥隻味~)……其實噚日星期六已經好想去食…不過一個人去好似有點戇居呢~…..芝屎撈通我真係特愛撈它的茄醬呀(講真個人喜好咋)





食飽飽之後就好似自遊行咁行黎行去….影下相咁…想話去晃記買下春卷食….點知聽毛寶話要攞籌買喎…唔係下話?!老婆餅都要攞籌…我靠!咪唔買囉……行過有間寵物店…行入去睇下…..毛寶見到佢….就話即刻要買俾柏佬喇…..因為一致認為…..它的眼神太像柏佬喇….一樣咁奸………..大家話係咪?




但係有人買完之後竟然想將佢據為己有囉….唔係話唔得….都係你自己俾錢je….不過你同狗仔爭玩具喎….佢係邊個?我唔講喇…..費事俾佢話我呀………..如果鯊魚小姐知道自己將要服侍既係官人係柏佬……我諗你個樣唔會咁得戚囉~




去到杯杯家…..欣欣一擺低個袋….柏佬即刻亂摷….一摷之下….發現有bit~一聲….即刻生猛哂(因為佢知有發聲玩具係裏面)…..表現興奮~…一見到鯊魚小姐……….開頭好鎮定……望住佢…..表現得好含蓄架…………….之後




開始受到極大既誘惑喇……………………………..忍住呀




最後……………………開動!!!!!柏佬生擒鯊魚小姐連環圖




唉……….仲要驚死我地搶佢條女~個樣超奸




鯊魚小姐諗緊………..如何口裏逃生~




舊愛已經被擺埋一邊…………..佢已經被柏佬玩到起哂雞皮




救命呀~~做下好心救救我啦…..(呢個時候佢仲有聲架)




請看看前一秒同後一秒既下場…………救唔到佢




絕靚post之一




絕靚post之二




半小時後…鯊魚小姐俾柏佬玩到啞左….且帶有…………




每次到鄭家必定有得攞走之手信…面膜一大堆….仲我最想試既第二塊朱古力味面膜~~~不同品種牌子都有得試超開心




今日本黎一起身都心情麻麻….行下行下同見到柏佬後…..心情好番小小啦…..不過噚日有件事實在令我有好難堪既感覺…….原來一句說話既威力都有可以好大….未至於殺得死人……….但已經可以將人推向絕望既邊緣…唉



好耐無聽過gigi既氣流……耐到係suddenly,this summer隻碟

強大氣流 明暗燈光 靜悄機艙
瞬間急降 我想起你… 掛念你的 闊落肩膊 像空港
當 周遭即將完全黑暗 這樣相愛過 讓我都甘心
當 一切突然被收走
世上還有哪些事 可這麼 被抱緊
將我拋進大峽谷
到底依然幸福
愛得那樣濃郁
如若好戲 數秒後將結局
重頭回望半生 最想見仍是你
當 喜歡過的人全失去 最著緊哪個 就變得清楚
當 天國大門漸打開
世上還有哪件事 使我想念最多
將我拋進大峽谷
到底依然幸福
愛得那樣濃郁
如若好戲 數秒後將結局
航程全部結束 記得你亦滿足
若記憶跟我飛進大峽谷
到底依然幸福
我雙眼不想痛哭
如若好戲 數秒後將結局
重頭回望半生 最想見仍是你
飛機將到港



唯一依家令我開心既….應該係鐵定於3月22日去既泡菜國….同計劃緊五月去既東洋國(希望杯杯會去啦….因為又可以組成狂歡三寶嘛)

沒有留言:

張貼留言