2009年3月8日 星期日

小貞貞生日派對---Part 1

今日…..我係嚇醒…………好慘好慘….發左一個……..好真好真既夢………….應該係臨天光時發……發完第一次已經唔開心到醒左………………..再訓…..同一個夢再直落….有哂劇情….見到自己係夢裏面喊得好慘好慘………….一路將飯放入口一路喊……一路食….一路喊………..再嚇醒……竟然發現現實既我….都喊緊……………..個故事醒左之後都仲係記得好清楚…..會唔會呢個夢反映緊一d野俾我知呢??邊度有好準既解夢?



小貞貞係星期五搞左個簡單又隆重既生日會





我係最靚的…因為我係最近閃燈…所以我最白滑最靚




綜合女仔大哂冷~另外加送小芝芝….睇0岩邊個話我聽




飯局後的唱k聚會中搞左個歌唱比賽環節~以抽籤形式兩人一組…..得分最高既就為之勝出…第一組:女校男生(川屎)




第二組(唯一一組猛男組):朋友x號(鄧見暈?)




第三組:寵物(小肥)




第四組(我認為係最得既一組):來夜方長(蘇康+陳潔儀)好聽到呀…..由於呢四隻手指太敏感….所以相片經過特別處理..但手指好似生緊野咁囉…………………..




第五組:風箏與風(但係係蘇康+老鼠安?版)




第六組(壽星組…難道有上天保佑?):至少還有你(阿憶蓮)




第七組(由於單數人….毛寶跑多一組…超羨慕可增加勝算機會):小酒窩(sasa+林俊傑)…..小酒窩長睫毛………




最後由壽星組奪最高榮譽…現金獎(係由每位參賽者夾廿皮所得)




亂影一番……………………




寫到呢度我突然心情變差tim……………………唔關壽星事架




生日蛋糕由教宗提供……………好鬼好味…..咁我哥個呢?




壽星女+好臭好臭既臭男人(話實在我唔明點解佢咁高囉)




我和我最尊敬的教宗(後面個卡通人物搶鏡得好犀利)




待續啦…………………………



沒有留言:

張貼留言