2009年3月20日 星期五

Don Quijote

華…終於到左星期五喇…..終於終於等到喇…..

我好掛住好掛住呀…..唉



咁呢…我地去睇阿周兒之前呢就去左一間新既西班牙餐食飯…叫做唐吉訶德….我覺得好好味囉….之後仲同過爸爸媽媽去食過一次……個姐姐仲認得我上次坐邊個位tim….佢仲話:我記得你地…..你地好開心架…食好多野架……………又俾人知我地食好多野tim…………………..





呢張相影到我地好似油畫咁靚呀~




介紹下d靚餸先….呢味…好!黑白豬火腿(白比黑好吃)…..但係好奇怪喎…當我地第二次去食就黑比白好食囉..仲有葡萄美酒..




仲有煙三文魚呀…….煙肉椰菜卷呀(讚!)….白酒煮蜆(超讚..d汁仲要點埋包食)……..真係好好食呀




西班牙海鮮燴飯………….同西班牙食到唔同……….呢個d飯軟d…….但佢都燴到好好好好好好味呢救命




呢個呢墨魚汁天使面……唔係唔好味…但係食完個口會………極度發黑……好似俾人賜飲毒酒咁…..好驚呀


食到好飽好飽…..每人百五蚊…ok喎…會下次幫襯過~



距離去韓國倒數仲有廿九小時………心情………….

唔知去旅行會唔會有咩開心野發生呢?

shopping shopping shopping~

沒有留言:

張貼留言