2009年3月1日 星期日

Bride Wars(超可愛既Kate Hudson~)

持續一個星期既低落心情…..可唔可以快d完呀???我唔想我個心情成日都係咁….做野又無心機(呀…其實我開心時做野都係無心機架喇)……星期五仲係counter度做左d咁丟臉既野….唉…………..終於收拾心情再上黎呢度喇



小貞知我唔開心….整左呢隻”鑽戒”送俾我…後面仲有一首好動人既詩…好多謝你呀小貞貞….不過我哥日又躲左好耐懶……對不起呢大家~





今日陪小貞貞去marco度還債時…..終於見到marco口中既實Q狗…….一隻幫佢睇住佢間”上市公司”既歌基犬….腳好短好短的~




見到我地係咪真係有咁開心呀???不過你好臭




噚日去左kate既b day party…d相等佢upload左先偷佢哥d俾大家睇啦……今朝早訓到成點半先起身…又無人搵…係屋企行黎行去悶到d烏蠅都飛哂出黎喇………..係四點時….我做左一個好重大既決定!!!!!!!!!我知道你係唔會再好似以前咁樣陪我一齊瘋瘋的睇無聊電影lu……所以我今日鼓起好大既勇氣……自己一個人去左大會堂睇戲…..呢樣野係我做左廿幾年人都無試過架……..戲院有咁多人陪我一齊睇…其實又唔會話太寂寞….不過睇到好笑位同感動位已經無你係我身邊一齊討論喇…………………不過我為我自己驕傲踏出左呢一步….



今日睇哥套戲就係新娘愛鬥大(Bride Wars)….睇既原因除左覺得佢應該幾好笑之外就係因為有我好鐘意既Kate Hudson…..超鍾意睇佢哥時做哥套How To Lose A Guy In Ten Days…….覺得佢超可愛…又有不經意的sexy….好正呀




故事提要:(轉載自yahoo)

話說愛瑪(安妮夏菲維)與麗芙(姬蒂韓遜)這對兩小無猜的閨中密友,一向情如姊妹,誰不知她倆的婚禮鐵定於同一天舉行;為了爭贏出嫁的夢幻場地,不惜出盡怪招,鬥型鬥派頭,爭場爭崩頭!好友反目成仇,會否就此霸就?


超級好睇呢…兩個新娘都好靚….故事有搞笑位又有感動位…我睇睇下都有流少少眼淚呢~加上又有咁cute既Kate Hudson…值回票價囉~好想再睇..如果同好朋友一齊去睇應該唔錯!!!



近日常聽…超耐的kary—->最後一秒鐘..聽過佢唱live超好聽

大地靜下 但求擁抱你一秒
海角枯乾 但求戀愛到破曉
淚水氾濫似浪潮
淚水淹沒那座橋
你我至少(愛過一秒)


夕陽下臨別 但求聽到你講笑
輕吻一秒鐘 未曾嗟怨太過少若果愛亦會動搖
或許震撼過暴潮
世界太小(你最緊要)


明天或許日出
再沒法愛多一秒
預早撥走鬧錶
喝令秒針永遠不准跳


臨天光一刻抱緊你(愛到了最後時期)
明天的地球都拋棄(哭著吻別你)
臨離開捨不得傷悲 來好好欣賞你
臨別至發覺你背面何樣美


明天路軌裂開
注定與你分開了
日出遇到大風 抱實你恐怕你吹走了


臨天光一刻送走你(愛到了最後時期)
無呼吸亦無需空氣(哭著吻別你)
連時光亦開始灰飛
人生中消失你
臨別至發覺這麼的需要你




再難習慣既事….也要開始習慣了

沒有留言:

張貼留言