2011年10月3日 星期一

哈利波特展覽

哈哈…..又懶左5日國慶假期無寫blog喇~~~~懶人終於再蒲頭……….唔知係咪好耐無放過假…..覺得呢5日舒服到癲左……………….超relax…..應該更正…………..係好耐無放過唔係去旅行既假……………………………….去旅行都無得真正咁休息….淨係不停咁玩玩玩行行行食食食~~(唔係哂命)……所以有時停一停….抖一抖….都係好好架~加上我放假人地番工既心態真係特別的爽~



仲記唔記得七月為左睇Mr.而過左一次香港??哥日早少少過左去行街……咁梗係會行過時代廣場啦~~點知一行過…..華………………..霍格華茲架特快列車呀!!!


仲要係九又四分三月台呀~~~~




跟住行上佢一樓哥度……………華…………………..斜角巷呀!!!!!!!!




斜角巷內留影…..華…對一個極度愛哈利阿波既人黎講…….真係好興奮呀~




仲有奧利凡多魔杖店~~~~~~~好想入去睇下呀~~~




貓頭鷹店內有嘿美呀~~~~~~~~




本身好想買佢支發光魔杖….但係太貴了(4xx蚊)….我只係可以攞住佢個file同佢d通緝相影張合照………………..我好想去外國買佢cosplay d野呀…..




仲有同多比影合照~~~~~~~~~~~~~~~~




真係好人山人海架~~~超多人係哥度留影~~~~


我真係唔能夠想像….有朝一日我會去到美國東岸環球片場內的哈利阿波主題樂園……我哥種興奮同開心係會點……………我諗我會癲左……………….



去睇Mr.之前又去左食盛八喇~~~d盛八腸真係真係好好味呀~~~








呢個假期最殺風景就係

係我放第一日假時……..竟然打風…

仲要係毛寶生日….

明明夜晚話改掛更高風球機會唔大…..

點知六點一起身就話掛八號…

世事往往都係咁難預料~



咁又到左十月喇…

即係話又到左我既生日月呀~~~



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-8日~

一個禮拜多一日~~~

好緊張呀~~~已經問左毛寶借左個大gip準備去血拼!!

今次一定要去試生勾勾既八爪魚~~

等佢d吸盤吸住我個口~~

沒有留言:

張貼留言