2011年10月6日 星期四

海富鮨味亭

今日天氣陰陰沉沉咁….成個人都呆下呆下…..呆下呆下既原因我懷疑自己有少少想病…….有d鼻水倒流………喉嚨有d不知所謂………隻眼好攰….個頭有d wing wing下咁………….唔可以架!!!!!唔可以病架~~~我仲要去旅行架~~~~求求你啦~~我會做乖孩子早d訓同飲多d水架喇~~求求你唔好病啦~~



食日本野都係覺得鮨味亭係價錢合理得黎好食~~芒果燒酌..好飲~





刺身~~~好味~~~新鮮~~真係好鐘意食帆立貝呀~~!!




海膽壽司都係好好味架~~~!!!!




仲有其他其他好味既軟芝士鰻魚卷呀~~清酒煮蜆呀之類之類~~




唯一不太好吃的中華冷麵….都係味藏哥個好味d~




同朗仔毛寶..每人食左170蚊度…..中價日本菜黎講鮨味亭真係幾唔錯~


記得係海富哥間鮨味亭喎!!







今日朝早又去左OK度買”痴”飯….

個辣泡菜”痴”飯好好味呀~~

仲買多兩個菜肉包~~佢同我講買野飲有得減兩蚊我又買左杯野飲..

點知加埋加埋都成21蚊…..

早知食麥當勞好過….不過有人同我講

麥當勞又加價…..話個通粉餐由24蚊加到27蚊..

使唔使加咁多呀…..痴線既咩

跟住中午就同朗仔去左八佰伴既美食廣場食飯…

佢個套餐又反高潮咁抗通漲喎….

一個拉麵…仲要有個咖哩飯…..

兩隻炸餃子….一個大薯餅…

一杯可樂………49蚊咋…

哈哈….今日食左好多野呀….

唔乖~



報時:距離喪吃喪買韓國之旅仲有—-5日~

今次去如果可以睇同影埋紅葉既相就好喇~

沒有留言:

張貼留言