2011年10月24日 星期一

麥當勞-18件裝麥樂雞餐

華….幾鬼可憐呀我…….肚痾胃痛左三日三夜…….食左幾次喇叭牌…..我先懷疑自己….到底我係咪腸胃炎???星期六過左香港睇何韻詩套賈宝玉……er….可能我對紅樓夢唔係太熟啦…..(其實睇之前我已經上網搵左個大綱睇架喇…….)……………er…….我睇到下半場…..唔小心訓著左……………………….哈哈~


暑假哥時….正值上映功夫熊貓2~麥當勞襯機出新野~~~就係—-18件裝麥樂雞~~

好似係38蚊一個餐~


咁梗係唔會咁簡單啦~~今次係出左四款新既麥樂雞醬呀~~~~好~興~奮~呀~~~~~有4款:1.芝士醬(好吃~)..2.蜜糖芥末醬(超好味~~)..3.芝麻醬(超好味~~)..4.蒜蓉辣椒醬(好似泰式d甜酸醬….四款之中呢種民望最低~)





但係單憑兩個小朋友既能力係食唔到18粒麥樂雞架>_<



但我還是很希望麥叔叔會再出架!因為好好味呀~~




哈哈~~
好想聽日可以出到韓國遊記…
不過仲未執完相~~~
我會盡快架喇~~~~
今次去韓國都幾好玩~~~
所以一定要寫~~
不過我真係好唔鐘意依家個yahoo blog..
一度想停寫….不過我唔捨得
呢度用左成四年時間經營架~


我依家除左鐘意布志綸之外~
仲好鐘意超級巨聲3既馮尤Jay謙呀~
佢唱I’m yours好好聽~~其他歌都好好聽呀~~
聽完佢唱歌個人好似開心d~
不過依家換左新既yahoo blog我唔識擺youtube上黎…
有無人識呀???


報時:距離杯杯結婚新加坡之旅仲有—-15日~
仲兩個禮拜度….我連裙都未試呀!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言