2011年9月28日 星期三

MGM寶雅座Aux Beaux Arts海鮮盛宴

噚晚好開心去學Ukulele…..學完之後寶寶請左大家去食Pizza Hut~~~好好味….好開心~~~但唔知係咪食得太飽呢…..加上我好擔心聽日打風既關係……所以訓唔著覺………………………………………今日仲好慘囉…..5點半之後簡直可以用災難黎形容…搞到我放工鬼死咁攰呀…………….好彩今日又係大解放~~今晚晚餐係—-香香脆脆既餐蛋飯~~~~~~~~~~~~~(我真係咁痴線…我真係覺得係美食黎架~~)



呢次飯聚係係去旅行之前喇….由於之前諗住慳番d con同卸妝油去旅行…所以已經好耐無化妝…又由於我發現其中一對con係今年6月到期(貞貞送我帶的)…heheheh….所以就俾自己化下妝…3個月無化都唔係好衰je~


我帶左大眼仔呀…有無人發覺??




今次係去試新野呀…去左MGM裏面間法國餐廳寶雅座(Aux Beaux Arts)試佢個逢星期四先有既海鮮盛宴….環境都幾好….不過燈光昏暗左d….可能呢d叫情調…….但係我覺得有d眼訓………………………..


講講價錢先……係任食海鮮既……仲有個湯….每人438mop加一…..好似有工商銀行信用卡有九折…..唔平…加上之前好評如潮….所以萬分期待!!



一齊去飯聚既少女們~




有小i教路…話湯同面包係陷阱……叫我地唔好食咁多唔係好快飽…..食唔到d海鮮……個湯係龍蝦湯……




麵包真係真係好好食…..龍蝦湯好濃好濃…濃到有d咸……..


我有忍住唔食咁多麵包…但個湯就飲哂喇…因為熱飲先好飲架嘛~



呢個係第二個陷阱….但係…………好好好好好好好好好味囉~


焗薯蓉…不過超衰….湯同焗薯蓉都無得refill!!因為薯蓉真係好好味呀!!



用黎點海鮮既醬汁….有檸檬…有一個類似他仔醬..另一個就酸酸地




等左好耐好耐佢終於都黎喇~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


有龍蝦…生蠔…長腳蟹..仲有另外一隻種蟹…蝦…蜆…藍青口….望落又唔似好壯觀喎…………不過我呢日既目標係生蠔!!



出乎意料隻龍蝦竟然又大又好食…不過我錯哂…食左半邊之後….我已經有飽肚感…..原來龍蝦好漏架……輸哂呀……………….




我奮鬥目標—->生蠔…點知佢d生蠔超瘦弱囉….我食左10隻…食到第10隻先至肥少少囉……….0徒哂呀………………………………………..


講下其他海鮮先…..長腳蟹:麻麻…..蜆:ok…凍食有d怪……..生蠔:太瘦弱…..另一種蟹:好味……藍青口:好味……….龍蝦:好好味……..蝦:無味…點左他他醬食就好味…………………仲有我要投訴囉……我俾左438蚊…..佢refill得超慢囉……仲要我地話refill生蠔……..佢隔好耐攞其他海鮮幫我地refill無生蠔…….之後足足催佢三次先肯攞黎………..次次都要催幾次先肯攞黎……..我覺得好唔抵囉…佢哥度叫一個海鮮拼盤先400幾蚊…….我地成10個人俾左成4000幾蚊…..佢又唔俾野我地食…我不如分開叫10個海鮮拼盤自己食就算啦…..同埋我地成10個人佢先擺兩個盤係度有無搞錯呀!!!!!!!!基本上我係坐飽……薯蓉又無得refill…..使唔使咁姑寒呀……連野飲都無一杯….我下次都係去星際食自助餐算喇….我覺得星際d蠔仲好食d呀….我極唔推介大家去囉…..因為真係好搵笨!!!!!除非你好有錢啦…………………….







yeahyeahyeah~~~~~

聽日後日放假~~~連埋三日國慶節假期

連放5日~~~~

所以….求求老天爺爺..

呢幾日都唔好打風啦…求下你啦….

落雨都唔好落咁大雨啦…

俾下面啦~~~~



聽日係我很愛很愛既毛寶bb生日~~~

我係度預祝毛寶生日快樂樂~~

身體健康康~~~~~

心想事成~~~~~

事業順景~~~~~

財源滾滾~~~~~

恭喜恭喜~~~~~



報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-13日~~~

唔夠兩個禮拜喇~~~

開始緊張喇~~~~

同埋已經開始準備緊行程喇~~~

沒有留言:

張貼留言