2011年10月11日 星期二

初夏@黑沙

好野~~~~~1點鐘就放左工喇~~不過其實今日過得一d都唔輕鬆架……….噚晚臨訓前又頭痛…..食左粒藥11點幾就訓…….點知訓到五點到….就醒左訓唔番………搞到今日起身精神不振呀………今日又多野做喎…..做到…氣咳…放工去東瀛遊攞埋d機票船飛房單就番左屋企食飯…….食完飯食左粒藥….再訓一陣….點知依家都係頭痛……執左陣野……準備陣間沖完涼就出發~~!!



開始覺得化妝帶眼鏡都係一個唔錯既選擇~(其實因為我無咁多銀去買con….所以逼住帶眼鏡咋~)….不過帶眼鏡化妝仲好….可以將個樣再求其d…(其實不如唔好化囉……哈哈~~~~~)我認我懶又想少少靚囉





今個夏天岩岩開始時……我地去左一轉黑沙行下~好彩哥日都有d風~




其實邊有咁神心走黎淨係行沙灘呀….梗係要食下野啦~~不過好失望呀….又係無我最鐘意既燒冬goo囉…唔知點解喎……




望住個海食野都幾爽既~不過依家秋天喇…今年夏天都係去過一次沙灘…..哈~




去完沙灘去左八佰伴行下….發現佢有一隻超大的胡迪~




仲去左打任食邊爐~係漁人碼頭既春秋火煱…不過無咩野食都要100蚊一個




之後又去左Mug’s talk…飲飲好喝的Hoegaarden…食下佢地既自家製蛋糕~


佢地d蛋糕成日轉款…..係我印象中每一次食都覺得佢地d蛋糕好好味~~回味中~







報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-0天~

今晚0030機……

聽日既呢個時候我肯定玩得超開心~

不過希望快d唔好頭痛啦!!

又暫別呢度5日喇~

大家要想我呀~

沒有留言:

張貼留言