2011年10月18日 星期二

哈利波特-死神的聖物2 大結局

我係韓國番左黎呀~噚日由於upgrade緊個blog所以寫唔到個blog….依家重開喇~今日係我26歲既最後一日…….因為我聽日就生日…..27歲喇……呢幾年…..變化好大…..心態都變左好多……….以前覺得好重要既野…依家反而唔係最重要………依家最重要既就係我媽媽…….今日媽媽中午同我講話佢要去睇眼科……話佢頭先食食下野……隻左眼黑左….之後就變得好矇……佢上山頂睇醫生……我好想陪佢去…..但係我知今日公司好唔夠人…………..所以陪唔到媽媽…..我覺得好難過…..好唔開心……因為次次我病….媽媽都會陪我去睇醫生…..相反我就因為番工所以陪唔到佢……今日下晝好難捱…….曾經坐係counter度好想喊…..但礙於對客同唔好嚇親其他同事……將眼淚不停係隻眼度打下圈就算……但我今日真係好唔開心….好難先捱到放工咋!好彩放工上左去陪媽媽醫生話無事….食藥滴眼藥水就會好番…我先無咁擔心…..27歲喇….希望我會有能力照顧好媽媽……..26歲的最後一日…有必要令我咁唔開心??好想開開心心咁同媽媽過每一日


上兩回講到係屋企試哈利波特造型…..我無呃大家….我真係有著出街去睇哈利波特-死神的聖物2…………咁當然….我梗係去到觀光塔戲院外先換啦……..我阿媽以為我會著埋出街食飯………傻架囉…咁都問得出口?!









小i話我好犀利……問我:你好犀利呀….你完全唔理其他人既眼光……………….我:下…..我唔理其他人既眼光…..係因為我根本咩都睇唔到(因為我近視無帶con….又除左個眼鏡帶住個玩野眼鏡…所以我淨係睇到近野..其他咩人都睇唔到~)








但我係隱約知道有人眼望望…




我唔係著一陣架…..我係著住佢睇哂成場戲架!!!咁岩線咁大個戲院咁都撞到阿cat…..仲要係坐我隔離…….我一見到佢就問:你想唔想同我影相?







似唔似去睇首影呀???????????????







果然著住去睇係有feel d~不過已經大結局..我好唔捨得呀…..呢套戲陪左我太多年…..由中學開始…..真係大家既集體回憶囉……..







我梗係無你咁似阿波啦~好想好想買齊哂佢d裝備….再扮一個神似既哈利阿波…







我地去睇阿波之前仲去食左餐好豐富既榮江上海菜tim~每人70蚊..飽到……








我去韓國時發左個夢….
個夢…..好真實
但係我好唔鐘意…
我唔開心左幾日…….
好唔開心


仲有….
我強烈唔鐘意呢個新版既yahoo blog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
d顏色同d字型我轉黎轉去都轉唔到呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好煩呀!!!!!


如無意外就下個星期應該可以出到韓國blog喇~


不過….
又有新既倒數喇~
報時:距離杯杯結婚新加坡之旅仲有—-21日~
無錯….我親愛的杯要和健仔在新加坡結婚了~
我和毛寶到新加坡恭賀佢地~
第二次係外地參加婚禮(第一次係家家係美國結婚)
但都係有d緊張!!
岩岩執好gip….20日後又要再執gip了~

沒有留言:

張貼留言