2011年10月27日 星期四

喪吃喪買韓國自由行之旅2011-10-12第一天Part 2(陰天)


我覺得我近排訓得好左….唔知關唔關我食左維特健靈五色靈芝事???定還是係因為迎排公司少左野做…..所以個人無咁緊張……訓得好左???最憎就係訓覺哥時發超多夢…..仲要一個夢緊接另一個夢咁樣發……搞到個人好似無訓過咁…..希望之後都係咁好訓就好喇~~好開心媽咪煲左好好味既冬goo雞飯~~好好味~~配埋係韓國買番黎既泡菜~~~一流呀~~~


2011-10-12
Day 1—-Part 2(澳門->香港->韓國首爾)
食飽飽就出發~~不過哥時都好似係九點….定九點幾???第一次搭韓國地鐵……買飛會幾易…因為有普通話發聲同中文字睇…所以唔會好難….不過小i借左張儲值卡俾我地….所以我地直接入錢入去就得……..唔使次次買飛咁煩~



韓國地鐵圖…..睇到都覺得頭暈呀…….因為之前我諗住我地有兩個韓國通(Crystal同carmen)….所以去旅行之前成本旅遊書我掂都未掂過…..成個行程係Crystal根據我地既需求自己諗既…….所以當我睇到呢個地鐵圖…….我覺得難過日本…不過去過日本同韓國既Carmen就表示…..其實韓國地鐵比日本地鐵係易得多~


好似香港地鐵呀~~


第一站~到達明洞~自己買左少少野…但最重要係幫同事買佢想要化妝品~哥時先就黎10點….其實有好多間鋪頭都未開!!!!


行左一陣又去食野~~搭地鐵去左安國站…..好似話係學校區黎架…..唔知點解行過呢度…..我覺得自己好似去左日本咁囉~好似去左京都哥d咁樣~好靚呀~







到左食飯地點~~我地黎哥時已經有人排緊隊!!!好似十一點度咋~~!!誇張!!


等左十分鐘度就有位~~今餐係食芝士年糕煱~~!!我地四個人…..叫左兩份海鮮….一份芝士年糕….一份部隊……仲加多個麵~~!!一出場~~香氣四溢呀~~


四人份的大煱….可以講:係超級超級的好味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!呢個煱裏面d麵係超級超級的好吃~~~而海鮮裏面的小青口都係超級超級的可口~芝士年糕好味~~部隊裏面既香腸都好好好好好味呀~~~其實我地黎之前仲係度話:華…又食野喇….仲係好飽喎……但係…一下子就吃光光喇~~


係你食完之後….佢會用你淨低既汁….用黎炒番個飯俾你食!!!華…………..呢個飯有頭先d好味汁之外….仲有落紫菜同粟米….好味到呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


食飽飽出番黎….華?!勁爆多人排隊囉….證明呢間平時應該係長龍店!!好彩早黎咋~~~咁正既午餐……每人只係30hkd咋~~~~~~抵到爛呀~~~~



返回地鐵站時經過第一間店名寫韓文既Starbucks~


安國站內有一幅瓷磚牆……上面每一塊瓷磚全部都係一件作品~好靚呀~






我真係好憎依家既yahoo blog….
連插相都係有問題架….
搞到我要用比平時多一倍既時間寫blog…
真係火都黎埋呀


好開心呀~~~
聽日又到星期五喇~~~
報時:距離杯杯結婚新加坡之旅仲有—-12~

沒有留言:

張貼留言