2011年10月5日 星期三

觀光塔的C4FE ON FOUR

噚日番工……都幾多人….不過勝在唔使過隔離….做都做得舒服d….番完工去食麻辣包就去左學Ukulele~今次教左新歌…..幾好玩~~番左一日工今日又重陽節……咁樣番工真係幾爽~~番多兩日又放星期六日~~跟住下個禮拜番多日半就去旅行~~



某日去左觀光塔睇戲又未食中午飯….singing bean同板長都唔想食….所以就去左佢四樓間C4FE ON FOUR度食飯…環境就夠好啦望海~


我鐘意靚景cafe呀~~~




d野食同野飲都唔算貴既~好似呢個熱既菊花水果茶…..無限量番水…..飲到我賴尿都係25蚊…..同小泉居差唔多~不過舒服d同埋靚景d~




我個人係鐘意飲中湯多d…西湯我應該係最buy雜菜湯同埋呢個法式洋蔥湯(其實可能我係buy湯上面既芝士烘麵包….heheh..不過我飲洋蔥湯鐘意加大量的卡夫芝士粉~)以我記得佢d湯都係廿幾蚊一個~都ok好味呀~




毛寶好味的白汁三文魚意粉~~~~




我係地盤佬~所以我叫竹筒雞飯~其實都ok架~不過d薑油咸左少少呀~~




好似每人都係一百蚊度……..最令我開心既係…..依家觀光塔有焦糖爆谷買呀~~~可以一路睇戲一路食好香甜既焦糖爆谷呀~~~~








報時:距離喪吃喪買韓國自遊行之旅仲有—-6日~~~

yoyoyoyoyoyo~~~

好開心呀~~~

噚日終於知道航班d資料…..

(因為我地自遊行個package係跟旅行團既…所以要成左團先確到)

我地係10月12日凌晨00:30…..坐幾個鐘頭機….即係第一日已經喪玩~

番黎就係10月16日夜晚19:50機….又係玩足成日先走…(仲係我最鐘意既香港飛)

所以我覺得跟旅行團哥d自遊行package都幾抵~

就以我地哥個為例……..

5日4夜係香港飛既..

同4日3夜係澳門飛既價錢係一樣….

咁你會去5日定4日…哈哈….

沒有留言:

張貼留言